additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🎾 Tennis

Qatar’s 2022 ExxonMobil Open Promotional Activities Lunched

إطلاق الأنشطة الترويجية لبطولة قطر إكسون موبيل المفتوحة للتنس 2022

QNA

Doha: The Qatar Tennis Federation (QTF) and ExxonMobil Qatar have announced the launch of a series of promotional activities, ahead of the 2022 Qatar ExxonMobil Open Tennis tournament, which will be hosted by the Khalifa International Tennis and Squash Complex, from Feb. 14 to 19.

Entertainment activities will be held on the sidelines of the tournament in special pavilions in Villaggio, Doha Festival City and Souq Waqif, these pavilions were designed to highlight ExxonMobil’s campaign this year, which aims to raise awareness of sustainability on the sidelines of this year’s tournament.

Secretary General of the Qatar Tennis Federation, Tariq Zainal, Qatar ExxonMobil Open tournament Director, Karim Al Alami, and, Vice President and Director of Government and Public Affairs at ExxonMobil, Saleh bin Saad Al Mana, participated in the official launch ceremony of the promotional activities for the tournament this week at Doha Festival City, Qatar.

The tournament pavilions provide an opportunity for the public to participate in recreational and educational activities and competitions aimed at raising awareness about environmental issues and encouraging individuals to adopt healthy lifestyles, the promotional activities accompanying this year’s edition of the tournament will witness three competitions for ExxonMobil Qatar followers on Twitter and Instagram.

QTF Board Member and Tournament Director Karim Al Alami, commented: “The partnership between Qatar Tennis Federation and ExxonMobil is an example of what can be accomplished when two organizations share a mutual respect, Qatar has always been a major supporter of sustainability efforts in the region, and we are proud to present our sustainability activities that will help us organize the Qatar ExxonMobil Open as an environmentally friendly tournament, with the launch of todays events in Doha Festival City, we have taken the first step in making the upcoming Qatar ExxonMobil Open a more sustainable tournament.”

For his part, Saleh bin Saad Al Mana expressed his happiness with the launch of promotional activities for the Qatar ExxonMobil Open 2022 with the Qatar Tennis Federation.

Al Mana said: “We have been keen to plan all these activities with the aim of highlighting the wonderful tournament that we present in Qatar every year, and shedding light on Qatar’s position as a prestigious global destination for hosting major sporting events, we also aim to raise awareness about important sustainability issues globally, and emphasize our commitment to dealing with these issues, and helping to advance the sustainability strategy in the State of Qatar.”

The Qatar ExxonMobil Open is one of two tournaments in the Middle East for the ATP World Tour and has been selected as the tournament of the year in the ATP 250 World Tour tournaments on four occasions in 2015, 2017, 2019 and 2021.

This year’s edition of the Qatar ExxonMobil Open will see a number of the world’s most prominent tennis players compete to win the tournament trophy and cash prize, the participation of Andy Murray, Gael Monfils, Roberto Bautista Agut and Karan Khachanov has been confirmed.

قنا

الدوحة: أعلن الاتحاد القطري للتنس وإكسون موبيل قطر عن إطلاق سلسلة من الأنشطة الترويجية، قبيل انطلاق منافسات بطولة قطر إكسون موبيل المفتوحة للتنس، والتي يستضيفها مجمع خليفة الدولي للتنس والإسكواش، في الفترة من 14 إلى 19 فبراير المقبل.

وتقام الأنشطة الترفيهية على هامش البطولة في أجنحة خاصة في كل من مجمعي فيلاجيو ، ودوحة فستيفال سيتي، وسوق واقف، حيث تم تصميم هذه الأجنحة لتبرز حملة إكسون موبيل لهذا العام والتي تهدف إلى التوعية بالاستدامة على هامش البطولة لهذا العام.

وشارك في احتفالية التدشين الرسمي للأنشطة الترويجية للبطولة هذا الأسبوع في مجمع دوحة فستيفال سيتي، السيد طارق زينل أمين السر العام للاتحاد القطري للتنس، والسيد كريم العلمي مدير بطولة قطر إكسون موبيل المفتوحة، والسيد صالح بن سعد المانع نائب الرئيس ومدير الشؤون الحكومية والعامة في إكسون موبيل قطر.

وتتيح أجنحة البطولة الفرصة للجمهور للمشاركة في أنشطة ترفيهية وتعليمية ومسابقات تهدف إلى رفع الوعي حول القضايا البيئية، وتشجيع الأفراد على اتباع أنماط الحياة الصحية.

وتشهد الأنشطة الترويجية المصاحبة لنسخة هذا العام من البطولة ثلاث مسابقات لمتابعي إكسون موبيل قطر على تويتر وإنستغرام.

وقال السيد كريم العلمي: “يسعدنا أن نعمل جنبا إلى جنب مع إكسون موبيل راعي لقب البطولة، من أجل تحقيق بطولة ناجحة أخرى هذا العام. لطالما كانت قطر من كبار الداعمين لجهود الاستدامة في المنطقة، ونحن فخورون بتقديم أنشطة الاستدامة التي ستساعدنا في تنظيم بطولة قطر إكسون موبيل المفتوحة كبطولة صديقة للبيئة. مع إطلاق فعاليات اليوم في دوحة فستيفال سيتي، اتخذنا الخطوة الأولى في جعل بطولة قطر إكسون موبيل المفتوحة القادمة بطولة أكثر استدامة”.

من جهته، أعرب السيد صالح بن سعد المانع عن سعادته بتدشين الأنشطة الترويجية لبطولة قطر إكسون موبيل المفتوحة 2022 مع الاتحاد القطري للتنس.

وقال المانع: “حرصنا على التخطيط لكافة هذه الأنشطة بهدف إبراز البطولة الرائعة التي نقدمها في قطر كل عام، وإلقاء الضوء على مكانة قطر كوجهة عالمية مرموقة لاستضافة الأحداث الرياضية الكبرى.. كما نهدف إلى تعزيز الوعي حول قضايا الاستدامة الهامة عالميا، والتأكيد على التزامنا تجاه التعامل مع هذه القضايا، والمساعدة في تعزيز استراتيجية الاستدامة في دولة قطر”.

وأضاف المانع: “نأمل أن يستمتع سكان قطر وزائروها بجميع الأنشطة التي جرى إعدادها لهم على هامش هذا الحدث المرتقب في عالم رياضة التنس، ونتطلع إلى أن نشهد نسخة أخرى متميزة من بطولة قطر إكسون موبيل المفتوحة”.

يشار إلى أن بطولة قطر إكسون موبيل المفتوحة هي واحدة من بطولتين في الشرق الأوسط للجولة العالمية لرابطة محترفي التنس، وقد جرى اختيارها كأفضل بطولة في العام ضمن بطولات الجولة العالمية لرابطة محترفي التنس من فئة 250 نقطة في أربع مناسبات خلال أعوام 2015 و2017 و2019 و2021.

وتحظى البطولة باهتمام واسع حيث يشارك في منافساتها نخبة من أفضل اللاعبين في عالم التنس، ويترقبها الآلاف من هواة كرة المضرب من أنحاء العالم.

وتشهد نسخة هذا العام من بطولة قطر إكسون موبيل المفتوحة تنافس عدد من أبرز لاعبي التنس في العالم، للفوز بكأس البطولة والجائزة النقدية.. وقد تأكدت مشاركة آندي موراي، غايل مولفيس، روبيرتو باوتيستا أغوت، وكاران خاشانوف.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button