additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🐎Various

HH the Amir Sword Equestrian Festival Kicks Off on February 17

انطلاق بطولة سيف سمو الأمير المفدى للفروسية في 17 فبراير المقبل

QNA

Doha: HH the Amir Sheikh Tamim bin Hamad Al-Thani Sword Equestrian Festival will start on Feb. 17 for 3 days at the outer field of Qatar Equestrian Federation in Al Rayyan, the Qatar Equestrian Federation & Modern Pentathlon (QEFMP) announced yesterday.

The championship includes many rounds of showjumping at different heights and for different age groups.

Secretary General of the Qatar Equestrian and Modern Pentathlon Federation Ali Al Rumaihi confirmed that the federation has been preparing for a long time to organize this big and important event, which is the largest competition organized by the federation in terms of prizes and heights, adding that participation in this season, will be for local riders.

The Secretary General of the QEFMP pointing out that the championship will include three competitions (show jumping, dressage, and future riders competitions), adding that this year’s championship comes in the middle of the equestrian sports season, so participation in it will be strong.

Al Rumaihi added that the partnership between QEFMP and Al Shaqab has given Qatari cadres high experience in organizing tournaments, with the availability of high capabilities in terms of high-quality facilities as well as qualified technical staff, which had a clear impact on the high level of Qatari riders.

قنا

الدوحة: أعلن الاتحاد القطري للفروسية والخماسي الحديث عن انطلاق بطولة، سيف حضرة صاحب السمو الشيخ تميم بن حمد آل ثاني أمير البلاد المفدى في 17 فبراير المقبل، وتستمر 3 أيام على الميدان الخارجي لاتحاد الفروسية بالريان.

وتشتمل البطولة على العديد من الجولات في قفز الحواجز على ارتفاعات مختلفة ولفئات عمرية متفاوتة.

وأكد السيد علي الرميحي أمين السر العام للاتحاد القطري للفروسية والخماسي الحديث أن الاتحاد منذ فترة طويلة يستعد لتنظيم هذا الحدث الكبير والمهم والذي يعد أكبر منافسة ينظمها الاتحاد من حيث الجوائز، والارتفاعات، موضحا أن في هذا الموسم ستكون المشاركة في البطولة للفرسان المحليين.

وأشار أمين السر العام للاتحاد القطري للفروسية والخماسي الحديث إلى أن البطولة تشتمل على 3 منافسات هي ( قفز الحواجز ، والترويض ، ومنافسات فرسان المستقبل ) ، مضيفا أن البطولة هذا العام تأتي في منتصف الموسم الرياضي للفروسية لذا ستكون المشاركة فيها قوية وستشهد مستويات فنية عالية لأن الفرسان وخيولهم في كامل الاستعداد الفني من خلال مشاركتهم في تسع جولات متتالية أقيمت ضمن منافسات بطولة جولات قطر للفروسية / لونجين هذاب/ التي ينظمها الاتحاد بالشراكة مع الشقب عضو مؤسسة قطر، الشريك الدائم للاتحاد في كل البطولات والمنافسات التي ينظمها.

ونوه إلى أن هناك شراكة استراتيجية مع الشقب حققت نجاحات كبيرة للفروسية القطرية من خلال فريق العمل الواحد الذي يعمل في تنظيم البطولات المحلية والدولية.

وأضاف الرميحي أن الشراكة بين الاتحاد والشقب أكسبت الكوادر القطرية خبرات عالية في تنظيم البطولات وأصبح أمر التنظيم سهلا مع توفر الامكانيات العالية من حيث المرافق والمنشآت العالية الجودة، بجانب الكوادر الفنية المؤهلة، مما كان له أثر واضح في ارتفاع مستوى الفرسان القطريين الذين ازداد عددهم في السنوات الأخيرة.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button