additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🌍 World

UNRWA Disburses Cash Assistance to Repair Damaged Homes in Gaza

الأونروا تشرع في صرف مساعدات نقدية لإصلاح المنازل المتضررة في غزة

QNA

Gaza: The United Nations Relief and Works Agency for Palestine Refugees (UNRWA) announced on Sunday will start disbursing cash assistance to repair homes damaged by the recent Israeli aggression on Gaza Strip starting Monday.

UNRWA said in a press statement that it will distribute 1.9 million dollars for repairing 600 homes that were partially damaged by the 11-day war that the Gaza Strip witnessed last May, adding that it will also provide support for 555 families by paying their rent allowance from January to next April.

UNRWA’s previous statistics showed that 850 refugee homes in the Gaza Strip were destroyed during the Israeli aggression on Gaza causing various damage to the homes of 6,000 Palestinian refugees.

The Israeli aggression on the Gaza Strip, which began on May 10 and ended on May 21, resulted in the death of 248 Palestinians, including 66 children, the injury of 1948 others. It also resulted in the displacement of more than 75,000 Palestinians, and the destruction of 7,680 housing units, fully or partially. The estimated value of the damage is more than 144 million dollars.

قنا

غزة: أعلنت وكالة الأمم المتحدة لغوث وتشغيل اللاجئين الفلسطينيين /الأونروا/، يوم أمس، أنها ستشرع بداية من غدا في صرف مساعدات نقدية لفائدة العائلات التي تضررت مساكنها من العدوان الإسرائيلي الأخير على قطاع غزة.

وذكرت الوكالة الأممية، في بيان، أنها ستوجه هذه المساعدات النقدية، المقدر قيمتها المالية بـ1.9 مليون دولار، لإصلاح 600 منزل تأثرت جزئيا في حرب الـ11 يوما التي شهدها القطاع في شهر مايو الماضي، لافتة إلى أنها ستقدم الدعم لمصلحة 555 عائلة من خلال دفع المستحقات المالية لبدل الإيجار للفترة من يناير الجاري وحتى شهر إبريل المقبل.

وكشفت /الأونروا/ أنها أحصت تعرض 850 منزلا للاجئين للتدمير بالكامل أثناء ذلك العدوان، بالإضافة إلى رصدها تضرر منازل نحو ستة آلاف لاجئ فلسطيني.

جدير بالذكر أن العدوان الإسرائيلي على قطاع غزة، الذي انطلق في العاشر من مايو الماضي وانتهى في 21 منه، أسفر عن استشهاد 248 فلسطينيا، بينهم 66 طفلا، واصابة 1948 آخرين، ونزوح أكثر من 75 ألف فلسطيني، فضلا عن تدمير 7680 وحدة سكنية، بشكل كلي أو جزئي بقيمة اجمالية قدرت بأكثر من 144 مليون دولار.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button