additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🐎Various

Al Sadd Defeat Al Shamal in Volleyball League

فوز السد والشرطة في دوري الكرة الطائرة للرجال

QNA

Doha: Police SC defeated Al Khor 3-0 in the 2021/2022 Volleyball Men’s League on Friday at the Qatar Volleyball Association Hall.

Police SC raised their tally to 30 points in the second place, three points behind the league leaders Al Rayyan. Al Khor are in the eighth spot with 11 points.

Also, Al Sadd beat Al Shamal 3-2 in the Volleyball Men’s League on Friday.

Al Sadd raised their tally to 11 points in the sixth position. Al Shamal remained with four points in the tenth spot.

قنا

الدوحة: حقق فريق الشرطة فوزا مهما على الخور بثلاثة أشواط دون مقابل، في المباراة التي جمعتهما الأمس في الجولة الـ 11 من منافسات الدوري العام للكرة الطائرة للرجال للموسم 2021 \ 2022، على صالة الاتحاد القطري للعبة.

وجاء فوز الشرطة بالاشواط (25-23 و 25-20 و27-25)، ليرتفع رصيده إلى 30 نقطة في المركز الثاني خلف الريان المتصدر للمنافسة بـ 33 نقطة، فيما تجمد رصيد الخور عند 11 نقطة في المركز الثامن.

وفي مباراة ثانية حقق السد فوزا ثمينا على الشمال بثلاثة أشواط مقابل شوطين بواقع (25-20 و22-25 و22-25 و25-18 و19-17) ليرتفع السد برصيده إلى 11 نقطة في المركز السادس، وتجمد رصيد الشمال عند 4 نقاط بالمركز العاشر والأخير.

وكان الريان قد حافظ على صدارة الترتيب بفوزه أمس الأول /الخميس/ على الغرافة بثلاثة أشواط دون مقابل، وتختتم الجولة اليوم بمباراتين تجمع الأولى الوكرة مع قطر ، وفي الثانية يلعب الأهلي مع العربي.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button