additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🌍 World

Oil Hits 7-Year High on Supply Fears

النفط في أعلى مستوياته خلال سبع سنوات بسبب مخاوف من نقص الإمدادات

QNA

London: Oil prices surged today to a more than seven-year high due to the ongoing global political turmoil and concerns among consumers about the possibility of a supply shortage.

Oil prices were on track to achieve gains for the sixth consecutive week – the longest series of weekly gains since October.

Brent crude futures rose 0.77 percent to settle at USD90.03 a barrel, and during the session reached $91.70, the highest level since October 2014.

West Texas Intermediate crude futures also rose 0.24 percent, to settle at USD86.82 a barrel, and reached its highest level in more than seven years at USD88.84. 

قنا

لندن: ارتفعت أسعار النفط، اليوم، مسجلة أعلى مستوياتها منذ أكثر من سبع سنوات، بسبب الإضطرابات السياسية العالمية المستمرة، وإثارتها مخاوف لدى المستهلكين بشأن إمكانية تسجيل نقص في الإمدادات.

وكانت أسعار النفط في طريقها لتحقيق مكاسب للأسبوع السادس على التوالي، في أطول سلسلة من المكاسب الأسبوعية منذ شهر أكتوبر الماضي، حيث ارتفعت العقود الآجلة لخام برنت القياسي بنسبة 0.77 بالمئة لتبلغ عند التسوية 90.03 دولار للبرميل، وبلغت خلال الجلسة 91.70 دولار في أعلى مستوى لها منذ أكتوبر 2014.

كما ارتفعت العقود الآجلة لخام غرب تكساس الوسيط بنسة 0.24 بالمئة، مسجلة عند التسوية 86.82 دولار للبرميل، وبلغت أعلى مستوياتها في أكثر من سبع سنوات عند 88.84 دولار.

ويسعى كبار المنتجين في منظمة البلدان المصدرة للبترول /أوبك/ وحلفاؤهم بقيادة روسيا فيما يعرف باسم /أوبك +/، لرفع مستويات إنتاجهم، في ظل تطورات دولية متسارعة تشهدها مناطق كثيرة من العالم، سواء في شرق أوروبا أو آسيا أو إفريقيا، فضلا عن ما يواجهه الاقتصاد العالمي من تحديات للتعافي من تداعيات جائحة كورونا.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button