additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

📌 Featured🐎Various

Qatar Beach Volleyball Team Maintains Top of World Standings

المنتخب القطري للكرة الطائرة الشاطئية يحافظ على صدارة التصنيف العالمي

QNA

Doha: Qatar’s beach volleyball team of duo Sherif Younis and Ahmed Tijan maintains on the top of world standing with total of 5040 points, after the International Volleyball Federation (FIVB) released the latest ranking.

Qatars beach volleyball team winner of the bronze medal of Tokyo 2020 Olympic Games, advanced over the Norwegian duo Anders Berntsen Mol and Christian Sandlie, Olympic gold medalist who came second with 4,000 points, while the Polish duo Piotr Kantor and Bartuch Luciak came in third place with 3,960 point.

The latest achievements of Qatari team was crowning the title of “King of the Court” beach volleyball tournament hosted by Aspire Zone with participation of 35 international teams.

The Qatari team has become one of the best teams in the world, and succeeded in achieving distinguished results in international events.

قنا

الدوحة: حافظ المنتخب القطري للكرة الطائرة الشاطئية المكون من الثنائي شريف يونس وأحمد تيجان على صدارة التصنيف العالمي بعد أن حل في المركز الأول برصيد /5040/ نقطة حسب التصنيف المعلن حديثا من قبل الاتحاد الدولي للعبة.

وتقدم المنتخب القطري المتوج بالميدالية البرونزية لأولمبياد طوكيو 2020 على نظيره النرويجي المكون من الثنائي أندرس بيرنتسن مول، وكريستيان ساندلي زوروم المتوج بذهبية طوكيو 2020، حيث جاء في المركز الثاني بـ/4,000/ نقطة.

وحل في المركز الثالث الثنائي البولندي كانتور ولوسياك برصيد /3960/ نقطة.

وكان آخر إنجازات المنتخب القطري المكون من الثنائي شريف يونس وأحمد تيجان، التتويج بلقب بطولة /ملك الملعب/ للكرة الطائرة الشاطئية التي استضافتها مؤسسة أسباير زون على مدار أربعة أيام واختتمت في الثامن من شهر يناير الجاري بمشاركة 20 فريقا عالميا من فئة الرجال، و15 فريقا عالميا من فئة السيدات.

يذكر أن المنتخب القطري أصبح من أفضل المنتخبات في العالم، وذلك بفضل النتائج التي حققها في الأعوام الأخيرة ونجح، بقيادة الثنائي المتميز شريف يونس وأحمد تيجان، في تحقيق نتائج مميزة والتألق في المحافل العالمية، بعد أن قدما مستويات أبهرت الجميع، وجعلت المنتخب على رأس منتخبات العالم في إنجاز تاريخي غير مسبوق.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button