additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🐎Various

Doha Set to Host Fencing Grand Prix Qatar 2022

وضع اللمسات الأخيرة لانطلاق بطولة الجائزة الكبرى للمبارزة

QNA

Doha: The Qatar Fencing Federation has completed all preparations to host the Fencing Grand Prix Qatar 2022 Foil, organized by the International Fencing Federation (FIE) from Jan. 28 to 30 at Aspire Dome.

The event it will be held according to strict precautionary measures, with the participation of 304 player from 45 countries.

The Qatari national team is represented in the men’s category by Muhammad Al Hazaa, Muhammad Al Olan, Mishaal Al Qahtani and Jaber Al Fadaq, and in the women’s category: Zhikrayat Al Abdullah, Wadha Al Abdullah, Haya Diab and Sarah Diab.

President of the Qatar Fencing Federation and Chairman of the Organizing Committee of the tournament Abdullah Ali Al Ghanim expressed his hope for success in hosting this edition to be added to the record of previous successes.

“We are pleased to host this great event on the land of Doha, the sports capital of the world, despite the great difficulties facing the world as a result of the coronavirus pandemic. The Federation has made great efforts to hold the tournament under the full supervision of the Ministry of Public Health, in accordance with the precautionary measures, in order to ensure the safety of all,” Al Ghanim said in a press statement.

The Fencing Grand Prix is one of the most important world championships hosted by the Qatar Weightlifting and Fencing Federation annually since 2004, and considered the best, and the top ranked players are keen to participate in it because its results are linked to points that have a significant impact on the global rankings of world stars.

قنا

الدوحة: أنهى الاتحاد القطري للمبارزة استعداداته لاستضافة بطولة الجائزة الكبرى للمبارزة لسلاح /الابيه/ التي ينظمها بإشراف الاتحاد الدولي، على مدار ثلاثة أيام وذلك في الفترة من 28 إلى 30 من يناير الجاري على صالة أسباير، وستقام وفق إجراءات احترازية مشددة، بمشاركة 304 مشاركين من 45 دولة.

ويمثل المنتخب القطري في مسابقات فئة الرجال كل من: محمد الهزاع ومحمد العولان ومشعل القحطاني وجابر الفدعق، وفي فئة السيدات كل من: ذكريات العبدالله ووضحة العبدالله وهيا دياب وسارة دياب.

وأعرب عبدالله علي الغانم رئيس الاتحاد القطري للمبارزة ورئيس اللجنة المنظمة للبطولة عن أمله في النجاح في تقديم نسخة ناجحة تضاف إلى سجل النجاحات السابقة.

وأضاف رئيس الاتحاد القطري للمبارزة في تصريح صحفي: “يسعدنا الكشف عن تفاصيل بطولة الجائزة الكبرى لسلاح الابيه /الدوحة2022/ والتي نتشرف بتنظيمها على ملاعب أسباير بمشاركة 45 دولة وبوجود 304 مشاركين، من لاعبين ومدربين وطواقم فنية وإدارية، بينهم عدد من المصنفين الأوائل، ونسعد دائما بالتعاون مع شركائنا الدائمين في أسباير والذين يقدمون كافة إمكاناتهم من أجل إنجاح البطولة.

وتابع الغانم: “سعداء باستضافة هذا الحدث الكبير على أرض الدوحة عاصمة الرياضة في العالم على الرغم من الصعوبات الكبيرة التي تواجه العالم جراء جائحة كورونا وقد بذل الاتحاد القطري جهودا جبارة لإقامة البطولة بإشراف كامل من وزارة الصحة العامة وفقا للإجراءات الاحترازية حرصا على سلامة الجميع”.

بدوره، أكد خالد عيسى الحمادي، أمين السر العام بالاتحاد القطري للمبارزة ومدير البطولة أن اللجان العاملة بالبطولة باتت في قمة الجاهزية بالتعاون مع أسباير، مشيرا إلى أن الهدف من هذه الشراكة هو إعداد منتخب قطري قادر على المنافسة في الألعاب الآسيوية 2030 التي تستضيفها الدوحة، لذا سيتم إشراك بعض الصاعدين للاحتكاك مع المدارس الكبرى واكتساب الخبرة وهو ما نسعى إليه خلال الفترة القادمة.

من جهته، كشف فهد عبدالله الملا، عضو اللجنة المنظمة ورئيس اللجنة الطبية، أن جميع اللجان انتهت من ترتيبات الاستضافة واعتماد كافة الإجراءات التنظيمية الخاصة بعملية الاستضافة.

وتعد بطولة الجائزة الكبرى للمبارزة، واحدة من أهم بطولات العالم التي يستضيفها الاتحاد القطري لرفع الأثقال والمبارزة بشكل سنوي منذ عام 2004، وتعد البطولة هي الأفضل والتي يحرص المصنفون الأوائل على المشاركة فيها لارتباط نتائجها بالنقاط التي يكون لها تأثير كبير على التصنيف العالمي لنجوم العالم.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button