additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

📌 Featured💉 Health😎 LifeStyle

5 warm drinks for cold Qatari nights

5 مشروبات دافئة لـ ليالي قطر الباردة

Al-Sharq – WGOQatar Translations 

Doha: There is no dispute that warm drinks are the best way to resist the cold in the winter, especially in the cold nights that Qatar are experiencing during this period, amidst the wave that is sweeping many regions of the world these days, but it is necessary to rely on beneficial fluids for the body, to ensure a feeling of warmth, without harming public health.

In the following report, we will review a list of the most known body-warming drinks in winter.

1- Golden milk:

A combination of milk and turmeric, known by its high nutritional value, where it contains high levels of antioxidants, which help fight electrolytes, which threaten the body of infection and inflammation.

2- Hot Lemon:

A winter beverage that nutritionists recommend when the weather temperature drops, it contributes to a feeling of warmth, as well as providing the body with a large dose of vitamin C, which strengthens the immune system and enhances its ability to respond to viruses, bacteria and fungi. Hot lemon drink is considered a natural detox for the body, as it stimulates the liver to purify the blood of toxins and harmful substances.

3- Cinnamon:

Cinnamon tea offers many benefits in the winter, as it contributes to a feeling of warmth, burning accumulated fats in the body, controlling blood sugar levels, and improving cardiovascular health. The nutritional value of cinnamon tea can be enhanced, by preparing it with milk and sweetening it with honey.

4- Cocoa:

If you’re looking for a delicious and useful drink at the same time, cocoa is the perfect choice, with a high percentage of vitamin A, vitamin E, vitamin K and vitamin B, and contributes to enhancing metabolism and strengthening body immunity.

5- Roselle:

A drink rich in antioxidants, where some researches have found that Roselle tea eliminates strains of bacteria, fights infections, lowers high blood pressure, and improves children’s chances of recovering from winter diseases, such as colds and flu.

الشرق

لا خلاف على أن المشروبات الدافئة هي أفضل وسيلة لمقاومة برودة الطقس في فصل الشتاء، لا سيّما في الليالي الباردة التي تعيشها قطر خلال هذه الفترة، والموجة التي تجتاح مناطق كثيرة من العالم هذه الأيام، لكن يجب الاعتماد على السوائل المفيدة للجسم، لضمان الشعور بالدفء، دون الإضرار بالصحة العامة.

في التقرير التالي، نستعرض لكم قائمة بأبرز المشروبات الدافئة للجسم في فصل الشتاء

1- الحليب الذهبي

هو عبارة عن مزيج من الحليب والكركم، يتميز بقيمته الغذائية العالية، حيث يحتوي على نسبة عالية من مضادات الأكسدة، التي تساعد على مكافحة الشوارد الحرة، التي تهدد الجسم بالعدوى والالتهاب.

2- الليمون الساخن

من المشروبات الشتوية التي ينصح خبراء التغذية بتناولها عند انخفاض درجة حرارة الطقس، لأنه يساهم في الشعور بالتدفئة، بالإضافة إلى أنه يمد الجسم بجرعة كبيرة من فيتامين سي، الذي يعمل تقوية الجهاز المناعي وتعزيز قدرته على التصدي للفيروسات والبكتيريا والفطريات.

ويعتبر مشروب الليمون الساخن ديتوكس طبيعي للجسم، حيث يحفز الكبد على تنقية الدم من السموم والمواد الضارة.

3- القرفة

يقدم مشروب القرفة العديد من الفوائد في فصل الشتاء، حيث يساهم في الشعور بالدفء وحرق الدهون المتراكمة بالجسم وضبط مستويات السكر في الدم وتعزيز صحة القلب والأوعية الدموية.ويمكن تعزيز القيمة الغذائية لمشروب القرفة، عن طريق تحضيره بالحليب وتحليته بعسل النحل.

4- الكاكاو

إذا كنت تبحث عن مشروب لذيذ ومفيد في نفس الوقت، فالكاكاو هو الخيار الأمثل، إذ يحتوي على نسبة عالية من فيتامين أ وفيتامين هـ وفيتامين ك وفيتامين ب، كما يساهم في تعزيز عملية التمثيل الغذائي وتقوية مناعة الجسم.

5- الكركديه

مشروب غني بمضادات الأكسدة، حيث وجدت بعض الأبحاث، أن منقوع الكركديه يقضي على سلالات من البكتيريا ويكافح الالتهابات ويخفض ضغط الدم المرتفع ويحسن من فرص شفاء الأطفال من الأمراض التي يصابون به في فصل الشتاء، مثل نزلات البرد والإنفلونزا.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button