additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

👮‍♂️ Government

UN Security Council Condemns Houthi Attacks on UAE

مجلس الأمن الدولي يدين اعتداءات جماعة الحوثي على الإمارات

QNA

New York: The UN Security Council unanimously condemned the attacks launched by the Houthi group on facilities in the United Arab Emirates at the beginning of this week.

In remarks on Friday, the President of the UN Security Council Mona Juul said, “We condemned the attack on the UAE and demanded a de-escalation in Yemen, and there are demands to return to negotiations.”

On Monday, the Abu Dhabi authorities had announced the death of three people and the injury of six others due to a fire that erupted because of the explosion of three oil tankers at the airport through drone attacks launched by the Houthi group.

قنا

نيويورك: دان مجلس الأمن الدولي بالإجماع “الاعتداءات” التي شنتها جماعة الحوثي على منشآت في دولة الإمارات العربية المتحدة في بداية الأسبوع الجاري .

وقالت السيدة منى جول، رئيسة المجلس، في تصريحات عقب الاجتماع الذي خصص للنظر في الرسالة التي وجهتها الإمارات إلى مجلس الأمن التابع للأمم المتحدة تدعوه فيها إلى عقد اجتماع للنظر في هجمات الحوثي على أراضيها يوم الاثنين الماضي،”إنه تمت إدانة الاعتداءات الدامية على مدنيين في دولة الإمارات وارتكبها وتبناها الحوثيون”، مضيفة أنه “طالبنا بخفض التصعيد في اليمن، وهناك مطالب بالعودة إلى المفاوضات والمسار الدبلوماسي”.

يذكر أن سلطات أبوظبي كانت قد أعلنت يوم الاثنين الماضي عن وفاة ثلاثة أشخاص وإصابة ستة آخرين بسبب حريق اندلع جراء انفجار ثلاثة صهاريج نقل بترولية في مطار الإمارة عبر هجمات بطائرات مسيرة أطلقتها جماعة الحوثي.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button