additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

⚽ QSL

QNB Stars League: Qatar SC Defeat Al Arabi 2-1

الدوري القطري: قطر يفوز على العربي بهدفين لهدف

QNA

Doha: Qatar SC defeated Al Arabi 2-1 in Week 15 of the 2021-2022 season QNB Stars League at the Qatar SC Stadium on Monday.

Sebastian Soria (second minute) and Anthony Okpotu (83rd minute) scored for Qatar SC, who took their tally to 16 points from 14 matches. It was their fourth victory, Substitute Valentin Adama (90+5 minutes) pulled one back for Al Arabi.

Qatar SC have a game in hand as their Week 13 match against reigning champions Al Sadd was postponed.

Al Arabi remained on 23 points from 15 games following their sixth defeat.

Qatar SC thus avenged their 0-2 loss to Al Arabi in the first leg of this seasons QNB Stars League.

During the match, Qatar SC launched constant attacks, while Al Arabi continued to pay the price for the absence and injuries of a number of their players, especially overseas recruits, while Al Arabi relied mainly on Icelander Aron Gunnarsson and Iranian Farshid Ismaili, and later on Norwegian Adama, who came off the bench.

Qatar SC promptly surged ahead through Soria very early into the game.

Al Arabi did not give up and tried hard, but could not score till the end of first half.

The second half saw more intense attacks from both sides and Al Arabi got a chance to equalise in the 56th minute, but Abdulqadir Ilyas headed the ball over the bar.

Meanwhile, Qatar SC scored again through Okpotu, with assistance from Bashar Resan.

Al Arabi pressed hard despite being down by two goals and managed to reduce the margin deep into stoppage time through Adama.

قنا

الدوحة: تلقى فريق العربي خسارته السادسة في الموسم، بعد هزيمته اليوم أمام نظيره الوكرة بهدفين مقابل هدف في المواجهة التي جمعتهما يوم أمس على استاد سحيم بن حمد بنادي قطر لحساب الجولة الخامسة عشرة من منافسات الدوري القطري لكرة القدم (دوري نجوم QNB) للموسم الكروي 2021 – 2022.

ويدين فريق قطر في انتصاره لهدفي سيبستيان سوريا في الدقيقة /2/ والمهاجم النيجيري أوكوبوتو في الدقيقة /83/ وأما هدف العربي فجاء عن طريق الوافد الجديد لصفوف الفريق النرويجي فالنتين دياموندا في الدقيقة /90+4/.

ومع هذه الخسارة توقف رصيد العربي عند /23/ نقطة ورفع نادي قطر رصيده إلى /16/ نقطة في المركز الثامن.

وقبل بداية المواجهة حظي المهاجم سيبستيان سوريا بتكريم خاص من الفريقين لوصوله لهدفه رقم 200 خلال مسيرته بالدوري القطري.

وتمكن فريق قطر من افتتاح التسجيل عندما تمكن لاعب الوسط بشار رسن من قطع الكرة من مدافع العربي جاسم جابر ومن ثم مررها إلى المهاجم سيبستيان سوريا الذي سدد كرة قوية سكنت شباك حارس العربي ساطع العباسي ليسجل سيبستيان هدفه الـ201 في تاريخ مشاركته بالدوري القطري.

وواصل قطر تحكمه بمجريات اللعب بفضل حسن التنظيم والانتشار وتنسيق خطوط اللعب فيما لم يظهر العربي بمستواه المعهود.

ومع انطلاق الشوط الثاني كان تفوق فريق قطر واضحا وتمكن قطر من تهديد مرمى العربي عن طريق بشار رسن في الدقيقة /56/ ولكن دفاع العربي نجح في إنقاذ الموقف.

وأشهر حكم المباراة سلمان فلاحي البطاقة الحمراء في الدقيقة /77/ في وجه لاعب العربي الايراني فرشيد اسماعيلي ولكن بعد مراجعة الحكم لتقنية الفيديو (الفار) قرر الحكم إلغاء حالة الطرد واستبدالها بالبطاقة الصفراء.

وتمكن فريق قطر من مواصلة تفوقه في المباراة بعد أن نجح في تعزيز النتيجة بهدف النيجيري اوكبوتو في الدقيقة /83/ لتصبح النتيجة 2 ـ 0.

ومن جانبه حاول العربي جاهدا تقليص الفارق إلى أن تمكن من تسجيل هدفه الوحيد في المباراة عن طريق محترفه الجديد فالنتين دياموندا في الدقيقة /90+4/ ولكن صافرة النهاية حسمت الموقف لصالح قطر الذي أضاف ثلاث نقاط غالية لرصيده.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button