additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

💰 Business🏆2022👩🏽‍💻 Projects

Qatari Economy Awaiting Further Growth with the Approach of Hosting the World Cup

الاقتصاد القطري ينتظر مزيدا من النمو مع اقتراب استضافة كأس العالم

QNA

Doha: Al-Raya newspaper, published today, noted in its editorial entitled “Promising Prospects for Qatar 2022 World Cup”, that the Qatari economy is awaiting further growth and development with the approach of hosting the FIFA World Cup Qatar 2022.

Al-Raya pointed out that Qatar did not apply to host this huge sporting event except out of an insightful vision well aware of the impetus that such major events bring to development and growth programs.

The newspaper pointed out that the features of this growth are embodied in the impressive expansions in infrastructure projects, hotels, stadiums, restaurants and parks in preparation for the World Cup, which enhances Qatar’s position as a preferred tourist destination for many visitors on the one hand, and provides a sustainable legacy for the people of Qatar that future generations will benefit from on the other hand.

Al-Raya stated that Qatar is preparing to open many new luxury hotels with the approaching organization of the World Cup next year, most of which are of the five and four-star category, as well as many luxury tourist facilities, such as Katara Towers project.

The newspaper added that the latest statistics indicate that the supply of hotel accommodation units available in the country between the first half of 2020 and the first half of 2021 recorded an annual growth rate of 7 percent, which is the same percentage recorded by the hospitality sector in occupancy rates compared to the same period last year. It is also expected to open more commercial centers and attract a number of international brands to the Qatari market, which will achieve a significant recovery in the movement of buying and selling.

Al-Raya confirmed that Qatar proved the correctness of its vision that the FIFA World Cup Qatar 2022 is for all Arabs and the latest edition of FIFA Arab Cup Qatar 2021 showed what Arab countries and peoples can offer to the world a good organization at the highest levels, and it will be a rich experience on how sport is invested in strengthening ties and building bridges between different nations and peoples.

قنا

الدوحة: نوهت صحيفة /الراية/ الصادرة اليوم، في افتتاحيتها بعنوان /آفاق واعدة لمونديال قطر 2022/، إلى أن الاقتصاد القطري ينتظر مزيدا من النمو والتطور مع اقتراب استضافة بلادنا كأس العالم FIFA قطر 2022.

وقالت الصحيفة: “بينما سرّعت البطولة -الأكثر جماهيرية في العالم- من وتيرة إنجاز الخطط والمشروعات، بصورة استثنائية خلال السنوات الماضية، فمن المتوقع أن تدفع بالاقتصاد إلى آفاق واعدة على كافة الصعد ليس فقط في عام المونديال، ولكن لما بعده من أعوام لاحقة”.

وأشارت إلى أن قطر لم تتقدم لاستضافة هذا الحدث الرياضي الضخم إلا من منطلق رؤية ثاقبة، تدرك جيدا ما تحدثه مثل هذه الفعاليات الكبرى من دفعة لبرامج التنمية والتطوير والنمو.. لافتة إلى أن ملامح هذا النمو تتجسد في التوسعات المبهرة في مشاريع البنية التحتية، وسلاسل الفنادق والملاعب والمطاعم والحدائق استعدادا للمونديال، ما يعزز مكانة قطر كوجهة سياحية مفضلة للعديد من السياح والزائرين من جهة، ويوفر إرثا مستداما لأهل قطر تستفيد منه أجيال وأجيال قادمة من جهة أخرى.

وذكرت أن قطر تستعد لافتتاح العديد من الفنادق الراقية الجديدة مع اقتراب تنظيم كأس العالم العام المقبل، وأغلبها من فئة الخمس والأربع نجوم فضلا عن العديد من المنشآت السياحية الفاخرة، مثل مشروع أبراج كتارا لاستقبال ضيوف البطولة وما بعدها، من سياح وزوار سيتوافدون على بلد المونديال للتعرف أكثر على ثقافتها ومعالمها السياحية الغنية بالتراث.

وقالت /الراية/: “مع اقتراب ركلة البداية للبطولة التي يتابعها المليارات من المشاهدين حول العالم، سوف يزداد الاهتمام الإعلامي والجماهيري بدولة قطر والإمكانات المبهرة، التي كشفت عنها على مدار سنوات، وآخرها في بطولة مونديال العرب التي نالت إشادة واسعة على حسن التنظيم والإدارة والإبهار والمتعة التي فاقت توقعات الكثيرين بالمنطقة والعالم”.

وأفادت بأن آخر الإحصائيات تشير إلى أن معروض وحدات الإقامة الفندقية المتوفرة في الدولة بين النصف الأول من العام 2020 والنصف الأول من العام 2021 سجل نموا سنويا نسبته 7%، وهي نفس النسبة التي سجلها قطاع الضيافة في نسب الإشغال مقارنة بالفترة نفسها من العام الماضي. كما أنه من المتوقع افتتاح المزيد من المراكز التجارية واستقطاب عدد من العلامات التجارية الدولية إلى الأسواق القطرية ما يحقق انتعاشة كبيرة لحركة البيع والشراء.

وأكدت /الراية/ أن قطر أثبتت صواب رؤيتها بأن كأس العالم FIFA قطر 2022، هي كأس الشعوب العربية بأسرها لمساهمتها في نقل مباشر للصورة الحقيقية لمنطقتنا مثلما فعلت قطر في كأس العرب FIFA قطر 2021 ، التي أظهرت ما يمكن أن تقدمه دولنا وشعوبنا للعالم من أرقى مستويات التنظيم والاستضافة، فضلا عن كونها تجربة ثرية عن كيفية استثمار الرياضة في تعزيز الروابط ومد الجسور بين مختلف الأمم والشعوب.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button