additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🛡Team Qatar

QOC to Organize Ultimate Race 2022

اللجنة الأولمبية القطرية تفتح باب التسجيل لسباق التحدي 2022

QNA

Doha: The Qatar Olympic Committee (QOC) will organize first edition of its Ultimate Race 2022 which aims to provide the community members with opportunity to practice CrossFit and Triathlon in a competitive atmosphere.

The QOC invites CrossFit and Triathlon lovers to sign up for the event through its official website and social media platforms.

The CrossFit event for both men and women will be held at Aspire Dome from Jan.13-15 while Triathlon Event will be staged on Jan.21-22, 2022 .

On this occasion, HE Director of the QOC Ultimate Race 2022, Sheikh Suhaim bin Mohamed Al-Thani, said “It’s our pleasure to attract all categories of our community including men, women and kids to participate in 2022 Ultimate race as we aim to raise awareness on the importance of sport for building new generations in light of Qatar national vision 2030.”

“By organizing 2022 Ultimate Race, the QOC aims to promote these fast-growing sports in our community as its annual calendar of events includes more than 13 community events and 60 professional events.” His Excellency added.

قنا

الدوحة: تنظم اللجنة الأولمبية القطرية، النسخة الأولى من سباق التحدي 2022 وذلك في إطار خطتها الرامية إلى تعزيز مشاركة أفراد المجتمع المحلي في رياضتي /الكروس فيت/ و/الترايثلون/ اللتين أصبحتا من أكثر الرياضات انتشارا في أوساط المجتمع القطري.

ودعت اللجنة الأولمبية القطرية، مُحبي هاتين الرياضتين للمشاركة في سباق التحدي من خلال الرابط الإلكتروني الخاص بالتسجيل على الموقع الإلكتروني الرسمي للجنة وعلى حساباتها بمواقع التواصل الاجتماعي.

وستقام منافسات /الكروس فيت/ للرجال والسيدات خلال الفترة من 13 إلى 15 يناير المقبل في قبة أسباير، بينما تنظم منافسات /الترايثلون/ التي تشمل السباحة والدراجات الهوائية والركض في يومي 21 و22 من نفس الشهر.

وسيبدأ سباق /الترايثلون/ بمنافسات السباحة لمسافة 1500 متر، تليها منافسات الدراجات الهوائية لمسافة 40 كيلومترا، وأخيراً منافسات الركض لمسافة 10 كيلومترات.

ويهدف سباق التحدي إلى تشجيع المنافسة بين أفراد المجتمع القطري على ممارسة المزيد من الأنشطة الرياضية والمحافظة على لياقتهم البدنية والصحية على مدار العام في أجواء تنافسية، كما يهدف السباق إلى الكشف عن المزيد من المواهب الرياضية بما يصب في مصلحة منتخباتنا الوطنية.

وبهذه المناسبة، قال سعادة الشيخ سحيم بن محمد آل ثاني مدير بطولة سباقات التحدي 2022: “يسعدنا أن نستقطب إلى هذا السباق كافة فئات شرائح المجتمع القطري من رجال وسيدات وأطفال، كما تهدف البطولة إلى دعوة المجتمع الدولي الرياضي للمشاركة في البطولة ويحدونا الأمل في رفع مستوى الوعي بأهمية الرياضة للجميع ودورها المحوري في بناء العنصر البشري ولكونها واحدة من الركائز الأساسية في رؤية قطر الوطنية 2030”.

وأضاف سعادته “نهدف من تنظيم هذه البطولة إلى تشجيع ممارسة الرياضات الأكثر انتشارا في مجتمعنا وإلى تعزيز الثقافة الرياضية حيث تضم الرزنامة السنوية للجنة الأولمبية القطرية أكثر من 13 بطولة مجتمعية وأكثر من 60 بطولة دولية”.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button