additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

😎 LifeStyle

Qatar Tourism brings eight celebrated chefs to International Food Festival

8 طهاة عالميين يشاركون في مهرجان قطر الدولي للأغذية

The Peninsula

Doha: As part of its “World Class Chefs” project, Qatar Tourism brought eight of world’s most celebrated chefs to participate in the 11th edition of Qatar International Food Festival (QIFF) 2021, which is taking place at Al Bidda Park until December 17.

The three week-long festival is one of the largest and longest-running international food festivals in the region, combining gastronomic experiences, culinary arts and family entertainment for residents and visitors.

Berthold Trenkel from Qatar Tourism said: “Our vision behind the World Class Chefs project is to promote Qatar as a regional hub in gastronomy and a world-class culinary destination rooted in Service Excellence. Qatar Tourism has been contributing to Qatar’s thriving food scene through its annual Qatar International Food Festival (QIFF) and initiatives such as Chefs of Qatar and Qatar Clean programme. We are excited to bring internationally renowned chefs to this year’s QIFF edition to offer residents and visitors unique gastronomic experiences from gourmet offerings to authentic dishes.”

The “World Class Chefs” project is a two-year long initiative which aims to host high-profile chefs from around the world, with the purpose of exploring investment opportunities by introducing the world’s top culinary talent to the emerging hub of gastronomy in the Middle East.

The following World Class Chefs participated in the 11th edition of QIFF:

· Chef Jannis Brevet (Germany – 3 Michelin Stars)
· Chef kei Kobayashi (Japan – 3 Michelin stars)
· Chef David kinch (USA – 3 Michelin stars)
· Chef Christian le Squer (France – 3 Michelin stars)
· Chef Gilles Goujon (France – 3 Michelin stars)
· Chef Heinz Beck (Germany – 3 Michelin stars)
· Chef Frederic Jaunault (France – French and European champion of sculpture art using fruit and vegetables)
· Chef Jean Thomas Schneider (France – World Pastry Champion and World Ice Cream Champion)

العرب

الدوحة: في إطار مبادرتها “الطهاة العالميين”، استقطبت قطر للسياحة، بالتعاون مع الخطوط الجوية القطرية والشركة القطرية لتموين الطائرات وكينجز أو كيتشن ثمانية من مشاهير الطهاة حول العالم للمشاركة بالنسخة الحادية عشرة من مهرجان قطر الدولي للأغذية التي تتواصل فعالياته حتى 17 ديسمبر في حديقة البدع.

ويتميز مهرجان قطر الدولي للأغذية باحتفائه الدائم بثراء المشهد الثقافي المتنوع في قطر، حيث يقدم مئات المأكولات والمشروبات وعروض الضيافة التي تعكس هذا الثراء والتنوع. وقد أصبح المهرجان، الذي يستمر على مدى ثلاثة أسابيع، أحد أكبر وأقدم مهرجانات الطعام الدولية في المنطقة، يجمع بين تجارب تناول الطعام وفنون الطهي وتقديم العروض الترفيهية التي تلائم جميع أفراد الأسرة ورواد المهرجان من مقيمين وزوار.

وبهذه المناسبة، قال السيد بيرثهولد ترينكل من قطر للسياحة: “تتمثل رؤيتنا لمبادرة الطهاة العالميين في الترويج لدولة قطر باعتبارها مركزًا رائدًا في فن الطهي وتذوق أشهى المأكولات في المنطقة ووجهة عالمية لفنون الطهي بما يتماشى مع أعلى معايير تميز الخدمة التي تشتهر بها قطر. لقد ساهمت قطر للسياحة في تعزيز مشهد الطهي والأطعمة في قطر عبر مهرجان قطر الدولي للأغذية السنوي، بالإضافة إلى مبادرات مثل طهاة قطر وبرنامج قطر نظيفة. ويسعدنا أن ندعو مشاهير الطهاة حول العالم إلى نسخة هذا العام من مهرجان قطر الدولي للأغذية حتى نقدم لسكان قطر وزوارها تجارب فريدة لا تُنسى في فن الطهي وتذوق الطعام”.

وتهدف مبادرة “الطهاة العالميين” والتي تستمر على مدى عامين، إلى استضافة نخبة من أشهر الطهاة في العالم بهدف استكشاف الفرص الاستثمارية الممكنة عبر جلب أفضل وأمهر الطهاة في العالم إلى وجهة ناشئة في فن الطهي وتذوق الطعام في منطقة الشرق الأوسط.

وقد شارك مجموعة من “الطهاة العالميين” في النسخة الحادية عشرة من مهرجان قطر الدولي للأغذية:

· الشيف جانيس بريفيت (ألمانيا – 3 نجوم ميشلان)

· الشيف كي كوباياشي (اليابان – 3 نجوم ميشلان)

· الشيف ديفيد كينش (الولايات المتحدة- 3 نجوم ميشلان)

· الشيف كريستيان لو سكوير (فرنسا – 3 نجوم ميشلان)

· الشيف جيل جوجون (فرنسا – 3 نجوم ميشلان)

· الشيف هاينز بيك (ألمانيا – 3 نجوم ميشلان)

· الشيف فريدريك جونولت (فرنسا – بطل فرنسا وأوروبا في فن النحت على الفاكهة والخضروات)

· الشيف جان توماس شنايدر (فرنسا – بطل العالم في الحلويات وبطل العالم في الآيس كريم)

وفي إطار مهمتها الرامية لتنظيم صناعة السياحة والضيافة وتنميتها، تتعاون قطر للسياحة تعاونًا وثيقًا مع شركائها في القطاعين العام والخاص لتطوير وإطلاق منتجات جديدة تعكس تنوع العروض والمزايا السياحية التي توفرها قطر لزوارها، ودعم رواد الأعمال المحليين لتقديم أعمالهم والتنافس مع أفضل الشركات حول العالم.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button