additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

📌 Featured🛡Team Qatar

Barshim’s London Olympic Medal Upgraded after 9 Years

ارتقاء برشم للميدالية الفضية في أولمبياد لندن بعد 9 سنوات

QNA

Lausanne: Mutaz Essa Barshim’s bronze from London 2012 Games has been upgraded to a silver medal, Executive Board of the International Olympic Committee (IOC) announced.

Qatar’s reigning Olympic and World champion finished third in a three-way tie and was awarded the bronze medal along with Canada’s Derek Drouin and Britain’s Robbie Grabarz after clearing 2.29m in the final on August 7, 2012 at London’s Olympic Stadium.

The development upgrades Barshim’s Olympic medal tally to two silver and one gold. The former World-Athlete-of-the-Year went on to win the silver at the Rio Olympics with a jump of 2.36m and shared the gold with Italy’s Gianmarco Tamberi, four years later in Tokyo after both champions cleared 2.37m in a thrilling final on August 1.

Russian gold medallist Ivan Ukhov was the initial winner in London, but was proven years later to have taken part in the Russian state-backed steroid doping program.

American Erik Kynard will finally get his gold medal for his leap of 2.33 meters which placed him second behind Ukhov.

The International Olympic Committee executive board on Friday signed off on reallocating the medals and final results for five events from the London Olympics, including men’s and women’s high jump.

It was one of several reallocations approved at Friday’s meeting of the International Committee’s Executive Board due to confirmed doping cases.

قنا

لوزان: أعلن المجلس التنفيذي للجنة الأولمبية الدولية فوز العداء القطري معتز برشم بالميدالية الفضية في مسابقة الوثب العالي ضمن منافسات ألعاب القوى بدورة الألعاب الأولمبية الصيفية /لندن 2012/، التي أقيمت قبل تسع سنوات.

وقررت اللجنة خلال اجتماع المجلس سحب الميدالية الذهبية من العداء الروسي إيفان أوخوف واستبعاد نتائجه من المسابقة بعد ثبوت تناوله المنشطات، ليتم بذلك تصعيد الأمريكي إيريك كينارد صاحب الميدالية الفضية إلى المركز الأول والميدالية الذهبية.

أما برشم صاحب الميدالية البرونزية مناصفة مع كل من الكندي ديريك دروين والبريطاني روبي جرابارز بعد تساويهم في المركز الثالث، فتم تصعيده رفقة دروين وجرابارز للمركز الثاني والميدالية الفضية، فيما تم تصعيد العداء الأمريكي جيمي نيتو إلى المركز الثالث والميدالية البرونزية.

وتعد هذه الميدالية هي الفضية الثانية لبرشم في تاريخ مشاركاته في الأولمبياد بعد فضية أولمبياد /ريو 2016/ في البرازيل، وذلك بجانب الميدالية الذهبية التي حصدها في أولمبياد /باريس 2020/، هذا الصيف والمؤجلة من العام الماضي بسبب جائحة (كوفيد-19) .

ويعد برشم الذي اختير أفضل رياضي لعام 2017 من الاتحاد الدولي لألعاب القوى، أحد أنجح الرياضيين في الوثب العالي، حيث حصد ألقاب بطولة العالم للناشئين في كندا عام 2010 ، وبطولة آسيا في اليابان 2011، ودورة الألعاب العربية في قطر 2011، وثلاث ميداليات في بطولات العالم، فضية /موسكو 2013/، وذهبية /لندن 2017/ ، وذهبية /الدوحة 2019/.

بدوره، أبدى السيد محمد عيسى الفضالة أمين السر العام للاتحاد القطري لألعاب القوى ارتياحه لهذا القرار الذي منح العداء القطري معتز برشم الميدالية الفضية في أولمبياد لندن، لتكون ميداليته الفضية الثانية في الأولمبياد، وذلك بجانب الذهبية التي حققها هذا العام في أولمبياد باريس.

وقال الفضالة ، في تصريح خاص لوكالة الأنباء القطرية /قنا/ ، إن مثل هذه الأمور يجب أن يتم التعامل معها بحزم، فضلا عن أن اللجان المنظمة للدورات الأولمبية يجب أن تجد حلا عمليا في الكشف عن المنشطات بصورة تحقق العدالة.

وأوضح أن إنجاز العداء وفرحته الحقيقية تتمثل في حصد اللقب خلال المنافسات الرسمية وتتويجه على أرضية المضمار، معتبرا أن منح الميدالية للعداء بعد فترة زمنية طويلة من الوقت، قد لا يكون بنفس القدر خلال تواجده في المضمار.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button