additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

⚽ QSL

QNB Stars League: Al Sadd Defeat Al Ahli 4-1

الدوري القطري: السد يفوز على الأهلي برباعية ويحافظ على الصدارة

QNA

Doha: Reigning champions Al Sadd beat Al Ahli 4-1 in Week 8 of the 2021-2022 season QNB Stars League at the Al Gharafa Stadium on Saturday.

Hassan Al Haydous (25th minute) Baghdad Bounedjah (54th and 85th-minute penalty) and Andrew Ayew (79th-minute penalty) scored the goals for Al Sadd.

Al Ahlis only goal was scored by Patrick Eze through a penalty in the 68th minute.

Al Sadd raised their tally to 24 points following their eighth victory with an all-win record, the only team to do so thus far.

Al Ahlis wait for their first victory thus continued and they remained on five points after suffering their third defeat.

It was mostly an Al Sadd show right from the start and captain Al Haydous put Al Sadd ahead as he successfully ended off a counter-attack. Santi Cazorla started it and fed Bounedjah, who ran with the ball through the middle and into the rival box before putting Al Haydous through on the left.

Al Ahlis only serious attempt in the first half was made by Aldoukali Alsayed, but his shot was saved by goalkeeper Saad Al Dossari.

Bounedjah had a goal ruled offside in the 36th minute.

Changing ends, Al Sadd continued their domination and scored a second time through Bounedjah, who headed in Abdelkarim Hassans cross from the left.

Soon, Al Ahli got a good chance to reduce the margin, but for the brilliant save by Al Dossari off striker Patrick Ezes header.

But Al Ahli and Eze were not to be denied and they did reduce the margin through a penalty awarded after Abdelkarim Hassan fouled Abdulrahman Al Harazi.

Al Sadd then earned a penalty when Bounedjah was fouled by Ibrahim Majed. Andre Ayews first take from the spot was blocked by goalkeeper Ivanildo Rodriguez, but Ayew was spot-on with the retake ordered by referee Saoud Ali Al Athba after VAR review to make the score 3-1.

Bounedjah got into the scoring act as he too converted a penalty awarded for a foul on Ayew. 

قنا

الدوحة: حافظ فريق السد على صدارة الدوري القطري لكرة القدم (دوري نجوم QNB)، بتغلبه على الأهلي بنتيجة (4 – 1) في المباراة التي جمعتهما الأمس على استاد ثاني بن جاسم بنادي الغرافة ضمن الجولة الثامنة للمسابقة.

سجل أهداف المباراة حسن الهيدوس في الدقيقة 25، وبغداد بونجاح في الدقيقتين 54 و(85 من ركلة جزاء)، واندرية ايو في الدقيقة 79 (من ركلة جزاء) للسد، فيما سجل هدف الأهلي الوحيد، باتريك ايزي في الدقيقة 67 (من ركلة جزاء).

وبهذا الفوز، حصد السد ثلاث نقاط رفعت رصيده للنقطة 24 في الصدارة جمعها من ثمانية انتصارات متتالية، فيما تجمد رصيد الأهلي عند خمس نقاط في المركز العاشر جمعها من خمس تعادلات ومني بثلاث هزائم.

وكانت الجولة الماضية شهدت فوز السد على أم صلال بنتيجة (3 -1)، وتعادل الأهلي مع العربي بهدف لمثله.

وسيواجه السد في الجولة التاسعة المقبلة فريق الدحيل، فيما يتبارى الأهلي مع الشمال.

جاءت مباراة السد والأهلي قوية ومثيرة، من جانب السد الذي ضغط على منافسه منذ البداية وكاد يفتتح النتيجة في الدقيقة 11 بواسطة لاعبه بغداد بونجاح بعد تصويبة قوية من داخل منطقة الجزاء مرت فوق مرمى الأهلي.

ومع تواصل المحاولات تمكن السد من افتتاح النتيجة في الدقيقة 25 عن طريق حسن الهيدوس، بعد تلقيه تمريرة من بغداد بونجاح وسط دفاع فريق الاهلي، وضعها الهيدوس بقدمه اليسرى على يمين افانيلدو رودريجوس حارس مرمى الاهلي معلنا عن أول أهداف فريقه السد.

وكاد الاهلي ان يعادل النتيجة في الدقيقة 30 بعد تسديدة قوية للاعبه صالح اليزيدي نجح في التصدي لها سعد الشيب حارس مرمى السد.

في المقابل ضغط السد على منافسه، وتنوع اللعب بين العمق والأطراف، وفي الدقيقة 36 تقدم بالهدف الثاني بواسطة لاعبه أندريه آيو، ولكن حكم المباراة ألغاه بداعي التسلل بعد العودة لتقنية الفيديو، لينتهي الشوط الأول بتقدم السد بهدف نظيف.

ومع انطلاق الشوط الثاني، تمكن السد من اضافة الهدف الثاني في الدقيقة 54، بواسطة لاعبه بغداد بونجاح بعد تلقيه كرة عرضية من عبدالكريم حسن من الجانب الايسر أسكنها بغداد من فوق الحارس في شباك الأهلي، مسجلا الهدف الثاني لفريقه السد.

وشهدت الدقيقة 67 حصول الأهلي على ركلة جزاء نفذها بنجاح لاعبه باتريك إيزي ليقلص الفارق لفريقه.

وبعد قبول الهدف سعى السد لتعزيز تقدمه، وتمكن من الحصول على ركلة جزاء في الدقيقة 79 والتي سددها أندريه آيو بنجاح في شباك الأهلي بعد إعادتها من قبل حكم المباراة بعد العودة لتقنية الفيديو /الفار/ ليضيف الهدف الثالث للسد.

وواصل السد ضغطه وتمكن من إضافة الهدف الرابع في الدقيقة 85 عن طريق بغداد بونجاح من ضربة جزاء،.. وتواصلت المحاولات من الجانبين في الدقائق الأخيرة الى أن أطلق حكم اللقاء صافرته معلنا عن نهاية المباراة بفوز السد على الأهلي بنتيجة (4 -1).

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button