additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

😎 LifeStyle👩‍🎨 Art

Submissions closing soon for “Iconic Limousine Design” competition

تقديم التصاميم لمسابقة الليموزين الأيقونية ينتهي قريباً

The Peninsula

Doha: Qatar Tourism in partnership with Mowasalat (Karwa) announces the impending closure of submissions for its “Iconic Limousine Design” competition. Participants still have the chance to submit up to two unique designs to adorn the new limousines until October 28, 2021.

Part of Qatar Tourism’s Service Excellence program, the Iconic Limousine Design contest invites citizens and residents of Qatar who are 18 years of age or older, to submit designs which reflect Qatar’s: culture and heritage, progressive future, or sustainability and eco-friendly vision.

Participants can view details at www.iconiclimousinedesign.qa , with design specifications. Please note that designs should cover the entire vehicle, making the new limousines easily identifiable when on the street.

A panel at Qatar Tourism will shortlist designs, which will be put to a public vote.  This will occur at the same time as a jury panel assesses the designs, with winning designs to be announced once both voting cycles end.

Through this contest, Qatar’s citizenry and residents will share their take on the country’s cultural identity and heritage, helping create a novel tourist experience through vehicles which reflect Qatar through the eyes of its people.

This first of its kind contest is part of Qatar Tourism’s Service Excellence program, which works with stakeholders across sectors to enhance the visitor experience at every touchpoint along their journey.

الشرق

أعلنت قطر للسياحة، بالتعاون مع شركة مواصلات كروة، عن قرب انتهاء مرحلة استقبال تصاميم المشاركين في مسابقة “تصميم الليموزين الأيقونية”، ولا يزال بإمكان المشاركين المسجلين تقديم تصميم أو تصميمين فريدين كحد أقصى، حتى تاريخ 28 أكتوبر 2021، وتأتي المسابقة ضمن برنامج “التميز في الخدمة”، وهي موجهة للمواطنين والمقيمين الذين تزيد أعمارهم عن 18 سنة من حاملي البطاقة الشخصية القطرية سارية المفعول. ويُشترط في التصاميم المشاركة أن تركز على ثلاثة محاور رئيسية، وهي: ثقافة قطر وتراثها، ومستقبل قطر المتنامي، ودعم رؤية قطر المتعلقة بالاستدامة والمشاريع الصديقة للبيئة، ويمكن للمشاركين مراجعة كافة التفاصيل، ومن ضمنها مواصفات التصميم، من خلال زيارة الموقع الإلكتروني www.iconiclimousinedesign.qa. وعلى المصممين أن يراعوا في تصاميمهم أن تشمل كافة جوانب المركبة، مما يساهم في التعرف على الليموزين بسهولة خلال تواجدها في الشارع.

وستقوم لجنة من قطر للسياحة باستقبال كل التصاميم وإعداد قائمة قصيرة بالمشاركات الصحيحة، ومن ثم إتاحتها لتصويت الجمهور خلال فترة التقييم من قبل اللجنة، على أن يتم الإعلان عن التصاميم الفائزة بعد الانتهاء من عملية التصويت. ومن خلال هذه المسابقة، سوف يشارك المواطنون والمقيمون في قطر برؤيتهم حول الهوية الثقافية والتراث القطري، مما يساعد على خلق تجربة سياحية جديدة من خلال الليموزين الأيقونية التي تعكس صورة قطر من منظور ساكنيها، وتأتي المسابقة التي تعد الأولى من نوعها ضمن مبادرات برنامج “التميز في الخدمة” التابع لقطر للسياحة، والذي يعمل بالتعاون مع الشركاء المعنيين في مختلف القطاعات لدعم جهود الارتقاء بجودة تجربة الزوار في جميع مراحلها، وتتمثل مهمة قطر للسياحة في ترسيخ مكانة قطر على خارطة السياحة العالمية كوجهة رائدة تمتزج فيها أصالة الماضي وحداثة الحاضر، وتقصدها شعوب العالم لاستكشاف معالمها السياحية في مجالات الثقافة والرياضة والأعمال والترفيه العائلي، والتي تتسم جميعها بتميز الخدمة.

وتتولى قطر للسياحة، التي تختص بتنظيم صناعة السياحة والضيافة وتطويرها وتنميتها وتشجيع القطاع الخاص للاستثمار فيها، مسؤولية وضع الاستراتيجية الوطنية لقطاع السياحة والضيافة ومتابعة تنفيذها ومراجعتها بشكل دوري، بحيث تعزز من تنويع العروض السياحية في البلاد، وتدعم زيادة الإنفاق السياحي. وتعمل قطر للسياحة على تعزيز حضور قطر على خريطة السياحة العالمية وتعزيز قدرة القطاع السياحي للوصول إلى الجمهور المستهدف بطريقة مباشرة من خلال شبكة المكاتب التمثيلية في أهم الأسواق العالمية، ومن خلال المنصات الرقمية المتطورة.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button