additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🐎Various

2021 Qatar Classic Squash Championship: Welshman McCain Qualifies for Quarter-Finals

بطولة قطر كلاسيك للاسكواش: الويلزي ماكين يتأهل لربع النهائي

QNA

Doha: Welshman Joel McCain qualified for the quarter-finals of the Qatar Classic Squash Championship by defeating his English counterpart Patrick Rooney 3-0 in the third round today.

McCain expressed his happiness at the victory over Rooney, stressing that the match was not easy at all and that he played with great focus from the beginning until he won the three games.

McCain said that it would be great for him if he managed to qualify for the semi-finals of the championship, in order to have the opportunity to advance in the world ranking and avoid facing the top ranked in the upcoming tournaments. 

قنا

الدوحة: تأهل اللاعب الويلزي جويل ماكين إلى الدور ربع النهائي من بطولة قطر كلاسيك للاسكواش بفوزه على نظيره الإنجليزي باتريك روني بثلاثة أشواط دون مقابل ضمن منافسات الدور الثالث اليوم.

ولم يجد ماكين المصنف الثامن صعوبة في تحقيق فوز سهل على منافسه الإنجليزي الذي فاز عليه في 38 دقيقة فقط بواقع 11/ 5 و11/ 5 و11/ 8.

وأعرب ماكين عن سعادته بالانتصار على روني، مؤكداً أن المباراة لم تكن سهلة على الإطلاق وأنه لعب بتركيز شديد من بدايتها حتى حقق الفوز بالأشواط الثلاثة.

وشدد اللاعب الويلزي على احترامه للمستويات الكبيرة التي يقدمها نظيره الإنجليزي باتريك روني في هذه الفترة على الرغم من ترتيبه المتأخر ولهذا يعتقد أنه سيتمكن من دخول قائمة أفضل 20 أو 25 لاعبا في العالم خلال الشهر أو الشهرين المقبلين.

وقال إنه سيكون من الرائع له إن تمكن من التأهل إلى الدور نصف النهائي في بطولة قطر كلاسيك لكي يحظى بالفرصة للتقدم في الترتيب العالمي ويتجنب مواجهة المصنفين الأوائل في البطولات المقبلة على الرغم من تغلبه على كل من المصنف الأول عالميا علي فرج والمصنف الثاني عالميا محمد الشوربجي في البطولات التي أقيمت مؤخرا.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button