additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🏆2022

Neymar Believes 2022 World Cup in Qatar Will Be His Last

البرازيلي نيمار يتوقع أن مونديال قطر 2022 سيكون الأخير بالنسبة له

QNA

Paris: Neymar has admitted that next year’s FIFA World Cup in Qatar will be his last, as the strain of the game has taken its toll on the Brazilian’s body and mind.

“I think it’s my last world cup,” said Neymar who scored 69 goals in 113 international matches for Brazil.

“I see it as my last because I don’t know if I have the strength of mind to deal with football any more, so I’ll do everything to turn up well do everything to win with my country to realize my greatest dream since I was little and I hope I can do it,” he added.

Neymar will be 34 in 2026 when the USA, Canada and Mexico will host the biggest competition in the world.

Aside from the Olympic gold, he won at the 2016 Olympic Games in Rio de Janeiro, Neymar’s only trophy with the national team came in 2013 when Brazil lifted the Confederation Cup.

قنا

باريس: توقع النجم البرازيلي نيمار أن بطولة كأس العالم لكرة القدم /قطر 2022/ قد تكون الأخيرة له لأنّه على حد قوله لا يدري ما إذا كان سيتحمل “مواصلة كرة القدم من الناحية الذهنية” بعد تلك البطولة.

وقال نيمار في تصريحات صحفية: “أعتقد أنّ مونديال 2022 سيكون الأخير لي”.

وأضاف المهاجم الذي سجل 69 هدفاً في 113 مباراة دولية في صفوف البرازيل.. أرى كأس العالم 2022 الأخيرة لي لأنني لا أدري ما إذا كنت قويًا ذهنيًا لمواصلة إدارة حياتي كلاعب كرة قدم بعد ذلك، وبالتالي سأبذل قصارى جهدي لكي ينتهي المشوار بأفضل طريقة ممكنة والفوز بكأس العالم مع البرازيل لأن ذلك هو حلمي الأقصى منذ أن كنت صغيرًا.

وكان نيمار شارك في كأس العالم للمرة الأولى في النسخة التي استضافتها بلاده عام 2014 وخسر فريقه في الدور نصف النهائي أمام ألمانيا بسبعة أهداف مقابل هدف، علما أنه غاب عن تلك المباراة بداعي إصابة خطيرة في ظهره تعرّض لها في ربع النهائي ضد كولومبيا.. ثم شارك في مونديال روسيا 2018 وخرج منتخب بلاده في ربع النهائي بالخسارة أمام بلجيكا بهدفين لهدف.

ويتضمن سجل نيمار في صفوف المنتخب البرازيلي فوزه بكأس القارات عام 2013.

ولم يكن هذا اللاعب ضمن تشكيلة البرازيل التي توّجت بطلة لكوبا أمريكا عام 2019 بداعي الإصابة، ثم خسر نهائي نسخة العام الحالي من البطولة القارية أمام الأرجنتين صفر-1 في المباراة النهائية.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button