additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

💉 Health📱 Technology🦠Coronavirus

Ehteraz updates app with details of third Covid-19 vaccine dose

تحديث جديد لتطبيق “احتراز” يضيف خانة الجرعة الثالثة من لقاح كورونا

Doha: Ehteraz has updated the application with a new feature showing the third dose details. 

On the vaccine page of the application, Ehteraz now provides the date of a person’s third Covid-19 vaccine dose. Details of the first and second dose still remain along with the “Vaccinated” stamp.

This update follows yesterday’s announcement by the Ministry of Public Health regarding the Covid-19 vaccine booster doses which is set to be administered for all high-risk individuals who had their second dose of the vaccine more than eight months ago. It will begin on Wednesday, September 15, using Pfizer-BioNTech and Moderna COVID-19 vaccine booster doses.

الدوحة: أضاف تحديث لتطبيق “إحتراز” خانة جديدة تبين الحصول على الجرعة الثالثة المعززة من اللقاح المضاد لفيروس كوفيد-19  ضمن معلومات اللقاح وعدد الجرعات ، وذلك بعد ساعات على إعلان وزارة الصحة العامة إعطاء  الجرعات المعززة من اللقاحات المعتمدة بدولة قطر “فايزر-بيونتيك” وموديرنا ضد فيروس كورونا (كوفيد-19) للأفراد الأكثر عرضة لمخاطر فيروس كورونا “كوفيد-19” الذين تلقوا الجرعة الثانية من اللقاح قبل أكثر من ثمانية أشهر. ​

وكانت الوزارة قد وافقت في 24 أغسطس الماضي على إعطاء جرعة ثالثة من لقاحَي التطعيم ضدّ فيروس كورونا «كوفيد-19» «فايزر-بيونتيك» و»مودرنا» للأشخاص الذين يعانون من ضعف في المناعة حيث تبين أن جرعتين لا تكفي لتحفيز المناعة ضد الفيروس.

كما أوضحت الوزارة عبر موقعها الإلكتروني، اليوم السبت، أنه سيتم التركيز في هذه المرحلة خلال الأشهر الأولى من هذه الحملة من برنامج التطعيم على الأفراد الأكثر عرضة للمضاعفات الخطيرة للعدوى، ويتضمن ذلك الأشخاص فوق عمر 65 عاماً والأشخاص المصابين بأمراض مزمنة  التي من شأنها أن تزيد من خطر الإصابة بمضاعفات شديدة في حال الإصابة بعدوى كوفيد-19، بالإضافة إلى العاملين في الصفوف الأولى من كوادر الرعاية الصحية والجهات الأخرى.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button