additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

Paralympic🇶🇦 DOHA

Abdulrahman Abdulqader Wins Bronze

عبدالرحمن عبدالقادر يفوز بالميدالية البرونزية

QNA

Tokyo: Team Qatar Paralympian Abdulrahman Abdulqader won the bronze medal in the shot put competitions at Tokyo 2020 Paralympic Games.

Abdulqader finished in third place after Jordan’s Ahmed Hindi who won the gold medal, and Morocco’s Izz Eddin Al Nouiri who won the silver medal.

Abdulrahman Abdulqader is the first Qatari player to win a Paralympic medal in Qatar’s history when he achieved the silver medal in the shot put at Rio 2016 Games.

He also won the gold medal in the shot put at the 2017 IAAF World Championships in London, and the gold medal in the 2014 Incheon Asian Games.

On the other hand, Qatars shot putter Sara Masoud achieved her best record in the season with a distance of 5m and 42cm.

The Qatari champion is the first Qatari athlete to achieve a womens Paralympic medal in Qatars history after she won the silver medal in the shot put competition (category 33) in Rio 2016 Paralympic Games. She also won the silver medal in the 2017 IAAF World Championships in London, the gold medal in the 2014 Incheon Asian Games, and the silver medal in the 2018 Asian Paralympic Games in Jakarta.

Commenting on the achievements, HE President of Qatar Paralympic Committee Sheikh Abdulrahman bin Saud Al-Thani expressed delight with Al-Adaam player Abdulrahman Abdulqader’s winning the bronze medal in the shot put, and Sara Masoud’s achievement of her best record.

He congratulated the Qatari delegation participating in Tokyo 2020 Paralympic Games, and dedicated the accomplishment to the wise leadership of the country.

For his part, Executive Director of Qatar Paralympic Committee Amir Al Mulla expressed pleasure with the accomplishment, noting that Abdulrahman Abdulqader managed to achieve the bronze medal in the shot put in Tokyo 2020 Paralympic Games despite the strong competition and his injury. 

قنا

طوكيو: حصد لاعب المنتخب القطري لذوي الاحتياجات الخاصة عبدالرحمن عبدالقادر، الميدالية البرونزية في منافسات رمي الجلة في دورة الألعاب البارالمبية المؤجلة /طوكيو 2020/.

وأنهى عبدالرحمن عبدالقادر المنافسة في المركز الثالث خلال المسابقة بعد كل من الأردني أحمد هندي الفائز بالميدالية الذهبية، والمغربي عز الدين النويري صاحب الميدالية الفضية.

ويعد عبدالرحمن عبدالقادر أول لاعب قطري يحقق ميدالية بارالمبية في تاريخ قطر عندما حقق الميدالية الفضية في رمي الجلة في ألعاب /ريو 2016/.

وفاز أيضا بالميدالية الذهبية في رمي الجلة في بطولة العالم لألعاب القوى لذوي الاحتياجات الخاصة التي استضافتها لندن في 2017، بالإضافة إلى ذهبية دورة الألعاب الآسيوية /إنشون 2014/.

كما أنهت لاعبة الأدعم لرمي الجلة سارة مسعود مشاركتها في الألعاب البارالمبية /طوكيو 2020/ محققة أفضل رقم لها في الموسم بمسافة 5 أمتار و42 سم.

وتعد بطلة الأدعم أول لاعبة قطرية تحقق ميدالية بارالمبية للسيدات في تاريخ قطر بعد أن أحرزت الميدالية الفضية في مسابقة دفع الجلة /فئة 33/ ضمن منافسات دورة الألعاب البارالمبية /ريو 2016/ بالبرازيل، كما حققت الميدالية الفضية في بطولة العالم لألعاب القوى لذوي الاحتياجات الخاصة في لندن عام 2017، بالإضافة إلى الميدالية الذهبية في رمي الجلة ورمي القرص في دورة الألعاب الآسيوية لذوي الاحتياجات الخاصة /إنشون 2014/، والميدالية الفضية في دورة الألعاب الآسيوية البارالمبية /جاكرتا 2018/.

وأعرب سعادة الشيخ عبدالرحمن بن سعود آل ثاني رئيس الاتحاد القطري لذوي الاحتياجات الخاصة، عن سعادته بفوز لاعب الأدعم عبدالرحمن عبدالقادر بالميدالية البرونزية في منافسات رمي الجلة، وبتحقيق لاعبة الأدعم لرمي الجلة سارة مسعود أفضل رقم لها في الموسم، متقدما بالتهنئة للوفد المشارك في دورة الألعاب البارالمبية /طوكيو 2020/.. مهديا هذا التتويج إلى القيادة الرشيدة بالبلاد.

من جانبه، أعرب أمير الملا المدير التنفيذي للاتحاد القطري لذوي الاحتياجات الخاصة، عن سعادته بتحقيق لاعب الأدعم عبدالقادر الميدالية البرونزية، ولاعبة الأدعم لرمي الجلة سارة مسعود لأفضل رقم لها في الموسم بعد مشاركتها القوية في المنافسات.

وقال الملا في تصريح لوكالة الأنباء القطرية /قنا/: “رغم قوة المنافسة تمكن لاعبنا عبدالرحمن عبدالقادر من حصد برونزية رمي الجلة في دورة الألعاب البارالمبية، كما أن لاعبنا كان يعاني من الإصابة لكنها لم تمنعه من الفوز بالبرونزية واعتلاء منصة التتويج”.

وأضاف: “كنا نطمح لحصد المزيد من الميداليات في هذه الدورة لكن القادم سيكون أفضل”.. مشيرا إلى أن الوفد القطري المشارك في البارالمبياد والمتكون من اللاعبين عبدالرحمن عبدالقادر وسارة مسعود برئاسة عبدالقادر المطوع عضو مجلس ادارة الاتحاد القطري، سيعود للدوحة يوم غد /الاثنين/.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button