additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🌍 World

The secret of the most terrifying place in the world “Bermuda Triangle” is to be revealed

علماء يستعدون للكشف عن سر المكان الأكثر رعباً بالعالم “مثلث برمودا”

The area known as the “Bermuda Triangle”, in the northern Atlantic Ocean, is still baffling scientists, amid efforts to understand the cause of many accidents in that area, but a documentary will soon be broadcast, promising to reveal an important secret.

The Bermuda Triangle has become a source of concern, given the number of planes and ships that have disappeared in this area, while flights were operating normally.

Among the most notable incidents recorded in this area, the disappearance of five “Avanger torpedo” bombers belonging to the U.S. Navy, TMP, or what is known as “Flight 19”.

Those bombers lost contact in 1945 while on a training mission and after taking off from an air force base in Florida.

The 14 pilots who were on board the bombers were missing, and then 13 crew members of what was known as the “PBM” “flying boat” disappeared after they set out to search for the first aircraft.

Since the 1930s, more than 325 planes and more than 1,200 ships have disappeared, either by crashing or sinking in the Bermuda Triangle, an area nearly as large as the U.S. state of Alaska.

According to scientific reports, published by American media, a new investigation into this mysterious disappearance is preparing to unravel the mystery and present prominent facts, during the next week.

The facts are expected to be presented in the documentary series “History’s Greatest Mysteries”, based on scientific work carried out by a year-long scientific mission, in an area stretching between the coasts of Florida, south-east of Puerto Rico and north to Bermuda.

Before presenting this work, marine explorer, Mike Burnett, spoke about the presence of aircraft wreckage, in the area covered by the study, and said that he wondered whether they were the remains of the 1945 bombers.

The explorer referred to the specifications of the wreck that was found, which is serrated remains similar to “gears”.

ما زالت المنطقة المعروفة بـ”مثلث برمودا”، شمالي المحيط الأطلسي، تثير حيرة العلماء، وسط مساع إلى فهم سبب وقوع الكثير من الحوادث في تلك البؤرة، لكن عملا وثائقيا سيبث عما قريب، يعد بكشف سر مهم.

وتحول مثلث “برمودا” إلى مصدر قلق، نظرا إلى عدد الطائرات والسفن التي اختفت في هذه المنطقة، فيما كانت الرحلات تسير بشكل طبيعي.

ومن أبرز الحوادث التي سجلت في هذه البؤرة، اختفاء خمس قاذفات “أفانجر طوربيدو” تابعة للبحرية الأمريكية من طراز “تي إم بي” أو ما يعرف بـ”الرحلة 19″.

وفقدت تلك القاذفات الاتصال سنة 1945، بينما كانت في مهمة تدريب، وبعدما انطلقت من قاعدة جوية في ولاية فلوريدا.

وجرى فقدان الطيارين الأربعة عشر الذين كانوا على متن القاذفات، ثم اختفى 13 من طاقم ما كان يعرف بـ”السفينة الطائرة” “بي بي إم”، بعدما انطلقوا لأجل البحث عن الطائرات الأولى.

ومنذ 1930، اختفت أكثر من 325 طائرة وأكثر من 1200 سفينة، سواء عبر التحطم أو الغرق في مثلث برمودا الذي تصل مساحته إلى ما يقارب ولاية ألاسكا الأمريكية.

وبحسب تقارير علمية، نشرتها وسائل إعلام أمريكية، فإن تحقيقا جديدا حول هذا الاختفاء الغامض، يستعد لفلك اللغز وعرض حقائق بارزة، خلال الأسبوع المقبل.

ويرتقب أن يجري عرض الحقائق في سلسلة الوثائقيات المعنونة بـ”أكبر أسرار التاريخ”، وذلك استنادا إلى عمل علمي قامت به بعثة علمية طيلة سنة، في منطقة تمتد بين سواحل ولاية فلوريدا وجنوب شرقي بويرتو ريكو وشمالا إلى برمودا.

وقبل عرض هذا العمل، تحدث المستكشف البحري، مايك برنيت، عن وجود حطام طائرات، في المنطقة المشمولة بالدراسة، وقال إنه تساءل حول ما إذا كانت من بقايا قاذفات 1945.

وأشار المستكشف إلى مواصفات الحطام التي جرى العثور عليها، وهي عبارة عن بقايا مسننة شبيهة بـ”التروس”.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
13
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button