additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

😎 LifeStyle🇶🇦 DOHA

Qatar: expat leaves books in public places to encourage reading

قطر: مقيمة في قطر تخبئ الكتب في الأماكن العامة للتشجيع على القراءة

The Peninsula Online

Doha: An expat in Qatar creates wonderful serendipity for the community as she hides free books all around the country. With a bag full of books, Jean Bayaborda often goes around Doha to hide books in public places for other people to find. To fellow bibliophiles, she is popularly known as Qatar’s official “Book Fairy”.

The Book Fairies community is a group of more than 10,000 passionate book lovers worldwide who hide books for other people to discover. It has sought the participation of well-known actress Emma Watson in 2019 when she hid copies of the book “Little Women” in celebration of the film’s release in which she played the role of Meg March. In May this year, The Duchess of Cambridge Catherine also joined The Book Fairies in hiding copies of her book “Hold Still” in the UK in celebration of its publication.

The initiative of literary treasure hunt was launched by Cordelia Oxley in the UK in March 2017, and has now garnered popularity and engagement in more than 100 countries.

Jean discovered the Book Fairies through Emma Watson’s Instagram account during the International Women’s Day in 2017. Fascinated by it, she purchased the official Book Fairy stickers and started hiding books around Doha. Eventually, the founder offered her to become an official book fairy and manage The Book Fairies in Qatar.

Thus began her journey to the selfless act of book sharing in the country with a simple goal — to encourage more people to read.

ذا بينينسولا أونلاين

الدوحة: رتبت مقيمة في قطر صدفة رائعة للمجتمع بإخفائها للكتب المجانية في جميع أنحاء البلاد.

بحقيبة مليئة بالكتب، غالباً ما تتجول جان بايابوردا في الدوحة لإخفاء الكتب في الأماكن العامة ليجدها الآخرون. وتشتهر جان بين زملائها من عشاق الكتب، باسم “بوك فيري” “جنية الكتاب” (كجنيات قصص الأطفال).

مجتمع “بوك فيريز” (عشاق الكتب) هو عبارة عن مجموعة تضم أكثر من 10000 من عشاق الكتب في جميع أنحاء العالم الذين يخفون الكتب ليكتشفها الآخرون. وقد سعت إلى مشاركة الممثلة المعروفة إيما واتسون في عام 2019 عندما أخفت نسخاً من كتاب “ليتل وومن” احتفالاً بإصدار الفيلم الذي لعبت فيه دور ميج مارش.

وفي مايو من هذا العام، انضمت دوقة كامبريدج كاثرين أيضاً إلى مجتمع الـ “بوك فيريز” في إخفاء نسخ من كتابها “هولد ستيل” في المملكة المتحدة احتفالاً بنشره.

وتم إطلاق مبادرة البحث عن الكنز الأدبي من قبل كورديليا أوكسلي في المملكة المتحدة في مارس 2017، وحظيت الآن بشعبية وانخراط في أكثر من 100 دولة.

اكتشفت جين مجموعة الـ “بوك فيريز” من خلال حساب إيما واتسون على منصة الانستغرام خلال يوم المرأة العالمي في عام 2017. وقد افتتنت بها، حيث اشترت ملصقات الـ “بوك فيريز” الرسمية وبدأت في إخفاء الكتب في جميع أنحاء الدوحة. وفي النهاية، عرض عليها المؤسس أن تصبح جزءاً رسمياً من مجموعة الـ” بوك فيريز” وأن تدير المبادرة في قطر.

وهكذا بدأت رحلتها إلى العمل غير الأناني المتمثل في مشاركة الكتب في البلاد بهدف بسيط – تشجيع المزيد من الناس على القراءة.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
2
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button