additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🌍 World

Italy Receives 24.9 Billion Euros in Aid from EU Recovery Fund

إيطاليا تتلقى 24.9 مليار يورو كدفعة أولى من صندوق التعافي الأوروبي

QNA

Brussels: The European Commission on Friday transferred 24.9 billion Euros to Italy as the first tranche of the cash Rome is set to get from the NextGenerationEU COVID-19 recovery fund.

Italian news agency ANSA said that Italy is set to get a total of 191.5 billion Euros from the 750-billion-Euro programme, in grants and low-interest loans between now and 2026.

Friday’s tranche amounts to 13 percent of that total.

The 24.9 billion euros is made up of 8.957 billion euros in grants (13 percent of the total allocation of 68.9 billion in grants) and 15.937 billion euros in loans (13 percent of 122.6 billion). The remaining 87 percent will be transferred on the basis of the attainment of targets set out in Italy’s National Recovery and Resilience Plan (NRRP).

قنا

بروكسل: أعلنت المفوضية الأوروبية، اليوم، تلقي إيطاليا مساعدات بنحو 24.9 مليار يورو كدفعة أولى من الأموال التي خصصها لها صندوق التعافي الأوروبي لمساعدة اقتصادها على التعافي من تداعيات تفشي جائحة كورونا، لافتة إلى أن قيمة الاعتمادات المرصودة للدول الأوروبية لتجاوز هذا الوضع تناهز 191.5 مليار يورو.

وأوضحت المفوضية، في بيان، أن مبلغ 8.95 مليار يورو من هذه الدفعة تعتبر مساعدات غير قابلة للسداد، فيما يصنف مبلغ 15.93 مليار يورو كقرض يستوجب سداده، مشيرة إلى أن إيطاليا هي واحدة من أوائل الدول الأوروبية التي تلقت تمويلا مسبقا مما سيساعدها على بدء تنفيذ تدابير إصلاحية، والقيام باستثمارات حاسمة تدعم خطة التعافي والصمود الوطنية.

وفي سياق متصل، شدد السيد باولو جينتيلوني، المفوض الأوروبي للشؤون الاقتصادية، في تصريحات، على أن صندوق التعافي الأوروبي منح فرصة تاريخية للاستثمار في قوة إيطاليا، ودعم الثقة في قدرة إعادة إطلاق اقتصاد قوي ومتين قادر على بناء مستقبل مستدام للأجيال المقبلة.

وكان الاتحاد الأوروبي قد أعطى، خلال شهر يونيو الماضي، الضوء الأخضر لمخطط التعافي الايطالي الذي تضمن استثمارات عامة وإصلاحات كبرى من شأنها إعادة الحركية لاقتصاد واجه خلال السنوات الأخيرة ركودا لافتا.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button