additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🐎Various

Valentino Rossi Announces Retirement from Moto GP After 2021 Season

الإيطالي فالنتينو روسي يعلن اعتزاله سباقات الدراجات النارية في نهاية موسم ٢٠٢١

QNA

Vienna: Valentino Rossi has announced he will retire from Moto GP at the end of the 2021 season. The Italian motorcycle racing legend is one of the most decorated riders in the sport, with 26 seasons in his career.

Spanning 26 seasons, Rossi is one of the most decorated competitors in world motorsport, the Italian winning a record-equaling seven premier class title and nine overall across MotoGP, 250cc and 125cc.

From 414 starts, Rossi has taken 115 grand prix victories, with 89 of those coming in the premier class, while his total podium haul stands at 235 as of the 2021 Dutch TT.

On Thursday at the Styrian GP – at the venue where Rossi took his first grand prix podium in the 125cc class back in 1996 – the Italian legend announced his retirement from MotoGP.

“I said during the season I’d take my decision for next year after the summer break. I decided to stop at the end of the season, so unfortunately this will be the last season as a MotoGP rider,” Rossi said in a press conference ahead of the Styrian GP to announce his decision.

قنا

فيينا: أعلن ،يوم الأمس، بطل العالم الإيطالي فالنتينو روسي أسطورة سباقات الدراجات النارية بانه سيعتزل المنافسات رسميا في نهاية موسم 2021 بعد ربع قرن من خوض منافسات الجائزة الكبرى،كاشفا في الوقت نفسه بأنه قد ينتقل إلى سباقات السيارات في المستقبل من دون أن يحدد أي فئة .

وكان الدراج فالنتينو روسي /42/ عاما الذي انضم إلى فريق /ياماها/ خلال العام الجاري قد اعلن في وقت سابق بأنه سيقرر مستقبله خلال صيف هذا العام .

وقد عانى كثيرا خلال الموسم الحالي ولم يحقق أحد المراكز العشرة الأولى سوى مرة واحدة في ايطاليا، ويحتل المركز التاسع عشر في ترتيب بطولة العالم برصيد 17 نقطة فقط في المرحلة العاشرة.

واعترف هذا الدراج بتواضع مستواه هذا الموسم بقوله “خلال الموسم الحالي، لم تكن النتائج حسب توقعاتي، وبالتالي بدأت أسأل نفسي عما هي الخطوة التالية”…كاشفا بأنه قد ينتقل إلى سباقات السيارات في المستقبل من دون أن يحدد أي فئة بقوله “أعتقد بأنني سأبقى سائقا مدى الحياة.

الجدير بالذكر أن فالنتينو روسي توج بطلا للعالم تسع مرات في فئات مختلفة بينها سبع مرات في فئة /موتو جي بي للفئة الاولى/ في (500 سنتم مكعب )عام 2001، ثم من 2002 إلى 2005 و2008 و2009)، بالاضافة الى لقبين في الفئات الدنيا وتحديدا في 125 سنتم.

وقد شارك /روسي/ في جائزة قطر الكبرى للدراجات النارية للموتو جي بي التي انطلقت للمرة الأولى عام 2004، حيث توج وقتها الإسباني سيت جيبيرنو باللقب، فيما يعتبر كل من الاسترالي كيسي ستونر والإيطالي روسي المتسابقين الأكثر فوزا باللقب برصيد 4 مرات لكل منهما، ويأتي من بعدهما الإسباني خورخي لورينزو برصيد 3 مرات.

ويغادر /روسي/ عالم الدراجات النارية برصيد 115 فوزاً في سباق الجائزة الكبرى، 89 منها حققها في الدرجة الأولى، كما وقف على منصة التتويج 235 مرة، منذ أن بدأ مسيرته في عام 1996.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button