additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

💉 Health😎 LifeStyle🇶🇦 DOHA

7 Tips for an Eid with no problems

٧ نصائح لعيد بلا مشكلات

Al-Sharq – WGOQatar Translations 

Doha: Dietitians said that with Eid al-Adha, many of the wrong dietary habits are followed by most people that make them more vulnerable to diseases, especially those that affect the digestive system when eating meat unhealthily through some dietary habits followed in the morning of Eid, especially eating large amounts of food and meat without any thought of complications with increased feasts that may affect the balance of digestive work not only in patients and the elderly, even in healthy and young people.

They stressed to Al Sharq that despite the nutritional value carried by meat, however, increasing their quantities with the presence of fat leads to the inability of the stomach and small intestine to digest and absorb, which leads to fermentation and complications of its contents, so we recommend reducing the fat meat and replacing it with boiled and low fat meats and organizing meals and eating moderate amounts of meat distributed over several meals a day and diversifying the sources of protein and not limiting it to meat only during the Eid period with drinking a lot of water throughout the day and warned against drinking soft drinks after “fatty” foods that cause disturbances and indigestion.

الشرق

الدوحة: قال اختصاصيو تغذية ان مع عيد الأضحى المبارك، تأتي الكثير من العادات الغذائية الخاطئة التي يتبعها اغلب الناس والتي تجعلهم أكثر عرضة للأمراض، خاصة تلك التي تصيب الجهاز الهضمي حال تناول اللحوم بشكل غير صحي من خلال بعض العادات الغذائية المتبعة منذ صباح العيد، وخاصة تناول كميات كبيرة من الطعام واللحوم دون أي تفكير في المضاعفات مع تزايد العزائم والولائم التي قد تؤثر في توازن عمل الجهاز الهضمي ليس عند المرضى وكبار السن وحسب، بل حتى عند الأصحاء والصغار.

وأكدوا لـ الشرق انه بالرغم من القيمة الغذائية التى تحملها اللحوم، إلا أن زيادة كمياتها مع وجود الدهون تؤدى إلى عدم قدرة المعدة والأمعاء الدقيقة على الهضم والامتصاص، الأمر الذي يؤدي إلى تخمر وتعقد محتوياتها لهذا نحن ننصح بالتقليل من اللحوم الدسمة واستبدالها بالمسلوقة وقليلة الدسم وتنظيم الوجبات وتناول كميات معتدلة من اللحوم موزعة على عدة وجبات في اليوم والتنويع في مصادر البروتين وعدم الاقتصار على اللحوم فقط في فترة العيد مع تناول الكثير من الماء على مدار اليوم وحذروا من تناول المشروبات الغازية بعد الأكلات “الدسمة” التي تعمل على إحداث اضطرابات وعسر الهضم.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format