additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🌍 World

Landslides Kill at Least 25 in Mumbai after Heavy Rains

مصرع ٢٥ شخصا في انهيارات أرضية بمدينة مومباي الهندية

QNA

New Delhi: Twenty five people died in house collapses triggered by landslides following incessant overnight rains in Mumbai, which caused severe water logging and disruption of suburban train services and vehicular traffic in the financial capital on Sunday, officials said.

The Western Railway and Central Railway briefly suspended suburban train services in Mumbai after the heavy rains, and many long distance trains were terminated or regulated at various stations, Press Trust of India (PTI) quoted officials as saying.

Seventeen people died as a compound wall came crashing down on some houses located on a hillock after a landslide, a fire official said.

The India Meteorological Department (IMD) has issued a red alert for Mumbai in the backdrop of heavy rains, a BMC official said.

A sudden change in climatic conditions led to Mumbai witnessing over 100 mm rainfall in six hours.

The rain fury reminded some Mumbaikars of the 24-hour rainfall figure of 944 mm on July 26, 2005.

 

قنا

نيودلهي: لقي ما لا يقل عن 25 شخصا مصرعهم بسبب الانهيارات الأرضية التي وقعت بمدينة مومباي الهندية، وذلك في أعقاب هطول أمطار غزيرة على المدينة وضواحيها.

ونقلت وكالة /برس ترست أوف إنديا/ الهندية اليوم عن مسؤولون قولهم إن 25 شخصاً لقوا مصرعهم في انهيارات منازل ناجمة عن الانهيارات الأرضية التي أعقبت هطول أمطار متواصلة طوال الليل في مومباي، مما تسبب في تعطيل خدمات القطارات وحركة مرور المركبات في العاصمة المالية .

وقال مسؤولو السكك الحديدية إن خدمات قطارات الضواحي توقفت بسبب المياه على القضبان، مضيفين أن الخدمات استؤنفت في الصباح.

بينما أصدرت إدارة الأرصاد الجوية الهندية إنذارا باللون الأحمر لمدينة مومباي.. وقالت إن التغيير المفاجئ في الظروف المناخية أدى إلى سقوط أكثر من 100 ملم من الأمطار في مومباي خلال ست ساعات.

في 2005 شهدت مومباي تساقط 944 ملم من الأمطار خلال 24 ساعة.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format