additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

💰 Business😎 LifeStyle🇶🇦 DOHA

Online shopping deters traders’ greed on Eid

التسوق الإلكتروني يردع جشع التجار في العيد

Al-Arab – WGOQatar Translations 

Doha: Overcoming the high prices of Eid clothing items for adults and young people is available through online shopping, which has become a successful and often better alternative than locally inflated prices, according to female citizens.

They agreed through «Al-Arab» that e-shopping may be a deterrent in the future to control prices that exceeded the logical profit, as some traders took advantage of the high standard of living, and began to put prices not quite suitable for the products offered either in terms of raw materials or models.

They added that success in shopping through websites is a practice and is not a condition that it is an excellent experience from the first time, especially when the sizes are inappropriate and with the loss of an important advantage of recovery or replacement if the product is not suitable or different from the image displayed.

They considered that over-pricing comes as a result of employing influencers on social media by a number of entrepreneurs on the sites to advertise their products may be the cause of the rise in prices, but what irritates them is the consumer’s tolerance of this item, and noted the importance of price control by the responsible authorities in order to prevent widespread greed and exploitation.

العرب

الدوحة: ترى مواطنات أن التغلب على ارتفاع أسعار مستلزمات العيد من الملابس للكبار والصغار، أصبح متاحا من خلال التسوق الإلكتروني الذي صار بديلاً ناجحاً وأفضل في كثير من الأحيان مقارنة بالأسعار المبالغ فيها محلياً.

وأجمعن عبر «العرب» على أن التسوق الإلكتروني ربما يكون رادعاً في المستقبل لضبط الأسعار التي فاقت الربح المنطقي، إذ استغل بعض التجار ارتفاع مستوى المعيشة، وراحوا يضعون أسعارا غير مناسبة تماماً للمنتجات المعروضة سواء من ناحية الخامة أو الموديلات.

وأضفن أن النجاح في التسوق عبر المواقع الإلكترونية يأتي بالممارسة وليس شرطاً أن يكون تجربة ممتازة من المرة الأولى، خاصة عندما تكون المقاسات غير مناسبة وفي ظل فقد ميزة مهمة وهي الاسترجاع أو الاستبدال في حال لم يكن المنتج غير مناسب أو مختلفا عن الصورة المعروضة.

واعتبرن أن المبالغات في السعر نتيجة استعانة عدد من أصحاب المشاريع بالمؤثرين على مواقع التواصل بهدف الإعلان عن منتجاتهم، ربما يكون سبباً في ارتفاع الأسعار ولكن ما يثير حفيظتهم هو تحمل المستهلك هذا البند، ونوهن بأهمية ضبط الأسعار من قبل الجهات المسؤولة منعاً لتفشي الجشع والاستغلال.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
41
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format