additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🏆 Sport🌍 World

FIFA Are Considering Implementing Controversial New Rules And Fans Are Furious

الفيفا يدرس تنفيذ قواعد جديدة مثيرة للجدل والمشجعين غاضبون

Mundo Deportivo say the world football governing body are looking for ways to improve the game and are trialling a series of different rules in the ‘Future of Football Cup’ youth tournament.

Under 19 sides from PSV, AZ Alkmaar, RB Leipzig and Club Brugge are all partaking in the experiment, which features five key regulations.

Firstly, instead of 90 minutes, games will be made of two 30 minute halves – with the idea of shortened match believed to have been taken from basketball and futsal.

In April, you might remember that Real Madrid president Florentino Perez had hinted at shorter games in the European Super League before its almighty collapse.

The referee will stop his watch whenever the ball gets out of play in attempt to crack down on persistent time-wasting and there will be kick-ins, instead of throw-ins.

Normally, teams are allowed to make three subs – that has of course been extended to five in recent times due to the COVID-19 pandemic.

Should these plans go ahead, unlimited substitutions will be permitted across the board.

And then finally, yellow cards will result in a sin bin similar to what is seen in rugby. The offending player would be temporarily suspended for a five-minute period and forced to watch from the sidelines before returning to the pitch.

Upon reading news of potential changes, fans have been very much against the plans:

It’s worth noting that this is just a trial phase at present and FIFA will assess the success of the changes and decide whether to discuss things further with IFAB.

كشف تقرير إسباني، يوم السبت، أن الاتحاد الدولي لكرة القدم “فيفا” يواصل مشروعه لإدخال تعديلات “لتحسين” قانون كرة القدم، والذي بدأه منذ تولي جياني إنفانتينو رئاسة الفيفا.

وذكرت صحيفة “موندو ديبورتيفو” الإسبانية – وفق موقع الجزيرة – أن التعديلات الجديدة جذرية وستحدث ثورة في بعض المواد الـ17 لقانون كرة القدم، مما سيغير الشكل المعتاد للعبة.

ومن التعديلات، تسديد رميات التماس بالقدم بدلا من رميها باليدين، واعتبارها مثل الركلات الحرة تماما، على أن تلعب من على خط التماس في المكان الذي خرجت منه الكرة، ويهدف هذا التعديل إلى زيادة اللعب الهجومي – حيث ستنقل الكرة بشكل أسرع للثلث الهجومي- وبالتالي زيادة نسبة الأهداف التي تعد متعة الساحرة المستديرة.

كما سيتم تقسيم الشوط إلى شوطين، مدة كل منهما 30 دقيقة، وعمل استراحة بين كل شوط، على غرار بعض الرياضات الأخرى مثل كرة السلة.

وللتغلب على زيادة وقت اللعب الفعلي فسيتم فتح التبديلات لتصبح غير محددة بعدد.

كما سيتم أيضا استحداث عقوبة الإيقاف المؤقت لمدة 5 دقائق للاعب الذي ينال البطاقة الصفراء.

وقالت الصحيفة إن التعديلات المقترحة ستتم تجربتها في بطولة (كأس المستقبل لكرة القدم) التي تتنافس فيها فرق الشباب في أندية ألكمار وآيندهوفن الهولنديين، ولايبزيغ الألماني، وكلوب بروج البلجيكي، وذلك لتقييمها قبل عرضها على المجلس الدولي التشريعي “إيفاب” (IFAB) المختص باعتماد أي تعديل على قوانين اللعبة.

هدف الفيفا
وتهدف التعديلات المتواصلة لقانون كرة القدم إلى زيادة سرعة اللعب من خلال التقليل من الإهدار القانوني للوقت مثل تعديل عدم اشتراط خروج ضربة المرمى خارج منطقة الجزاء لتصبح في اللعب، وزيادة معدل الأهداف.

كما يسعى الفيفا وإيفاب لفك رموز بعض المخالفات التي دائما ما تحدث جدلا واسعا واختلافات حتى بين المتخصصين أنفسهم، مثل مخالفة لمسة اليد، التي ركز عليها الفيفا في العامين الأخيرين واعتبر الكتف ليس من الذراع للتخلص من أزمة متكررة باتهام الحكم بعدم احتساب لمسة يد عندما تصطدم الكرة بصدره من أحد الجانبين.

ويسعى أيضا الفيفا لتسهيل التسلل الذي قلل حكم الفيديو المساعد (فار) من الأخطاء التي كان يقع الحكام فيها لكنه لم ينهيها بالكامل نتيجة بعض النقاط الفنية التي يعمل الفيفا على تعديلها وتوضيحها بشكل متواصل.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
1
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format